11 Mart 2014 Salı

GÜNEBAKAN

İlk romanım “Günebakan” ile ilgili son gelişmelerden haberdar edeyim sizleri. Aralık ayında yazdığım en son yazıda, Düz Yazı Yayınevi etiketiyle yayınlanacak olduğundan bahsetmiştim hatırlarsanız.

Neler yaptım Aralık ayından bu yana, kısaca bahsedeyim...

Meğer romanın yazma safhası, bana göre, işin kolay tarafıymış. Daha doğrusu buz dağının görünen kısmı imiş.

İtiraf etmeliyim ki kitabı tekrar okuyup, editörün bulguları doğrultusunda revize etme kısmı oldukça yorucu bir süreçti. Zira “Günebakan”ı yazalı bir yıl geçtiği için, o ruh haline dönmek bir hayli zor geldi. Başka birinin gelip de göz bebeğiniz için eleştirilerde bulunmasının yarattığı psikolojiye hiç girmiyorum bile. Nasıl ki bir anne için evladı kusursuz ve mükemmeldir, bir yazar için de kıymetlisidir kitapları. Toz konduramaması da bu yüzdendir yazdıklarına.

Editlenmesi de tamamlandıktan sonra, kitapta yer alacak teşekkür yazısı ile arka kısma konacak özeti vardı sırada. Teşekkür kısmında kimseyi atlamamak için ayrı bir ihtimamlı davrandım. Zira kimse gönül koysun istemedim. Bu süreçte en eğlenceli kısım, arka kapakta yer alacak fotoğrafın çekimi ile hangisinin kullanılacağına karar vermek idi. Hep birlikte karar verdik zaten. Yeri gelmişken twitter ve facebook sayfamdan fotoğraf seçimindeki katılımınız için ayrıca teşekkür ederim.

Bu aralar ise kitabın ön yüzü, yani kapağına çalışıyoruz. İçeriğinin lezzeti kadar, gözlerinize de hitap etmesi en büyük arzum. İnanıyorum ki, güzel de bir çalışma olacak. 

Bakmayın öyle hayıflandığıma. Bu süreç oldukça keyifli ve heyecanlı geçti inanın. Hayatımda bir ilki yaşadım, yaşıyorum da. Mutluluğumu kelimelerle tarif etmek bir hayli zor. Ve bu hissiyatımı sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum...

Yüzdük yüzdük sonuna geldik sevgili okurum. Mart sonu gibi internet satışlarından, Nisan başında ise tüm kitapçıların raflarından temin edebileceksiniz “Günebakan”ı.


Tekrar görüşünceye kadar sevgiyle kalın, okur kalın.

1 yorum:

  1. ne güzel haber bu !!!
    tebrikler
    merakla bekliyor olacağım...

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.