9 Temmuz 2011 Cumartesi

Rüya Adasına Yolculuk

Cuma akşamı farklı bir eğlence mekanına gidelim dedik. Bir çok alternatif arasından sonunda karar verdik. Ve evet, dün akşam  bir geceliğine Amsterdam'da Red Light Sokağı'ndaydım.

Yok canım, şaka şaka... O kadar uzağa gitmeye gerek yok farklı türden bir eğlenceye yaşamaya, o meşhur şovları izlemeye. İzzet Çapa'nın mekanı Nahide'ye gittik arkadaşlarla. Maçka'da yeri biliyorsunuz. Merdivenlerden çıkıp içeri girdiğinizde kendinizi ayrı bir alemde buluveriyorsunuz. Adı üstünde "Nahide Rüya Adası". Sadece gece kulübü değil, aynı zamanda keyifli şovlar eşliğinde yemek yiyebileceğiniz, doğum gününüzü kutlayabileceğiniz ya da son zamanların yeni trendi olan bekarlığa veda partinizi verebileceğiniz, yani herşeyi içinde barından bir mekan...

Nahide'nin içi ayrı bir alem dedim ya. Şimdi biraz da bu görsellik şöleninden bahsetmek istiyorum. Hem şık, hem kokoş, her köşesi ayrı bir zevkle dizayn edilmiş. Renk cümbüşü adeta. Üstelik üstü açık olduğu için de sıcaklanma derdiniz de olmuyor. Hafif bir jungle havası da yok değil. Yemek masaları saat 22.30 civarı toplanmaya başlıyor, ve yerini standlara bırakıyor. Zaten asıl eğlence de işte o an başlıyor. Işıklar kapanıyor, standlardaki mumlar dahi söndürülüyor. Bir anda kapkaranlık oluyor etrafınız. Veee perde...

Çoğunluğu kadın kılığına girmiş erkeklerden oluşan şov grubu sahneye çıkıyor. Kıyafetleriyle, makyajlarıyla çok renkli, hareketli, fıkır fıkır, görmeye değer bir şov sahneliyorlar. İçiniz kıpır kıpır oluyor izlerken. Hatta ben nerdeyse kendimi sahneye atacaktım, o derece yüksek tempolu danslara kendimi kaptırıp.

Ardından bir yakışıklı bornozla yanımızdan geçti. Bir de baktım ki tam arkamızdaki camekanın içine girdi, veeee... Tanrım  o ne six packs, o ne sırt. Başladı duş yapmaya. Haydi buyrun bakalım. Lakin orada gördüğünüz dansçılar maalesef straight değiller. Ne büyük kayıp...

Gecenin ilerleyen saatlerinde dansçılar, eğlenmeye gelen konukların arasına karışıyor. Saçları, makyajları, hele de Lady Gaga'nın giydiği türden 20 cm ökçeli ayakkabılarıyla yanınızda bitiveriyorlar. Sizinle dans edip, fotoğraf çektiriyorlar. Sarılmak serbest. Merak etmeyin Şehirli Kız sizler için bizzat test etti. İşte o anlar..


Nahide'de ağırlıklı olarak Türkçe çalıyor. Bu arada eleştirmeden edemeyeceğim, taaa ergenlik çağında dinlediğim şarkılar çaldı. 90lardaki Emel Müftüoğlu ve İzel'in o dönem popüler olan şarkılarını çaldılar. Tamam güzel şarkılardı, lakin o dönemde güzeldiler. Nuh Nebiden kalma şarkılar dışında, yenilerden sadece bir-iki şarkı çaldılar. Bir müddet sonra da  zaten başa sardı, tekrar tekrar aynı şarkıları dinledik. Nahide'nin conceptine, o güzel şovlarının yanına yakıştıramadım doğrusu. Dj konusunda bir şeyler yapmalılar kesinlikle bu anlamda...

Bir geceliğine farklı türden bir eğlence yaşamak istiyorsanız eğer, Nahide doğru seçim olur derim...

 

21 yorum:

  1. bu yazı kısa ve boş olmuş, yanınızda ki arkadaşlarınızın görüşüneydi, okudum ama
    bu mekana gitmem.
    Bu yazıda bir şeyler eksik olmuş sanki
    görevin olmuş yazmak, hobin veya eylencen değil !
    BERK

    YanıtlaSil
  2. ADIM İSMET BADANOZ
    tesedüfi eseri yazınızı okudum hanım efendi
    çok kısa ve özetle yukarda ki beyfendiye katılıyorum. tek kelime ile çok basit.Kendini anlatan bir kadının hayalleri gibi yazılar yazsanız daha bi zevkle okucam.
    Mesela sizin gibi bir bayana ulaşmanın 10 yolu nedir? tarzı yazıları merakla okurum.
    çok sevgi - syagılar.

    YanıtlaSil
  3. İsmet Bey merhaba,

    Önceki yazılarımı okumamışsınız sanıyorum. Vakit bulursanız okumanızı isterim. Hepsi beni anlatıyor. Üstelik "hayal" değil hepsi gerçek..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Öncelikle benden önceki iki yoruma da katılmadığımı belirtmek istiyorum. Herhangi bir tartışma yaratmak istemememe rağmen şunları da söylemeden edemeyeceğim;
    1- Yazı kısa ve boş olmuş dedikten sonra, mekana gitmeme kararını nasıl alabildiniz?
    2- Blog her zaman "eylence" için yazılan bir web sitesi değildir. ( "Blogs are usually maintained by an individual with regular entries of commentary, descriptions of events, or other material such as graphics or video" Bkz. : http://en.wikipedia.org/wiki/Blog )
    3- Hanım efendi değil, Hanımefendi.
    4- Beyfendi değil, Beyefendi
    5- "sizin gibi bir bayana ulaşmanın 10 yolu nedir?" sorusunu ise çok seviyesiz bulduğumu belirtmek istiyorum. İsmet Bey, hiçbir bayana bu sorunun sorulmaması gerektiğini düşünüyorum. Sizin kendi yakınlarınıza bu şekilde bir soru gelse ne hissedersiniz? Lütfen bir düşünün!
    6- Son olarak eğer şehirlikızı iyileştirmek, daha güzel yazılar yazmasına katkıda bulunarak bizlere güzel yazı dizileri okutmasını istiyorsanız, daha açıklayıcı eleştiriler yazmanız gerektiğini düşünüyorum. "Bu yazıda bir şeyler eksik olmuş sanki" bir eleştiriden çok, öylesine söylenmiş bir cümle gibi geliyor.

    Kendine iyi bak şehirlikız ;)

    YanıtlaSil
  5. Bu arada ricana karşılık olarak, bundan sonraki yazılarımda da nick olarak sweet dreams-SD yazacağım ;)


    SD

    YanıtlaSil
  6. Yorumunu maddeler halinde yazan sevgili adsız yorumcum :)

    Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  7. Evet bu tip platformlara katılmak hoş oluyor.
    Yazıyı okudum, gerçek olması hoş ancak bayanın
    beyaz elbisesini beğenmedim.
    Benim tercihim siyah olurdu.
    .
    EFLATUN

    YanıtlaSil
  8. Bence, birkaç ton açılmış saç rengi ile uyumlu olmuş.

    SD

    YanıtlaSil
  9. Black Geceme baktımda ondaki elbise çok kötü
    hiç yakışmamış sence SD ?
    .
    Bu arkadaşa bir moda danışmanı bulmalı bu kadar
    prof. bir bayanın beklide vardır.
    .
    EFLATUN

    YanıtlaSil
  10. Ben İsmail Badanoz; burası hepten renklenmiş
    Yazar bayanda aramıza katılmış eski yazılarada baktım evet dediniz gibi gerçekse çok iyi, yazım tarzınızıda beğendim. Şekil yapmayı seviyorsunuz,
    Zaten bir tarzınız olmalı SD anlarmı tarzdan bilmem ben sizi POST MODERN bulduğumu belirteyim.
    Sizi izliyorum.

    YanıtlaSil
  11. Slm Arkadaşlar, ben eleştirmen değilim, adım
    Haydar Yağbasan elbiseden saçtan baştan anlamam
    ama yazıda güzel, yazanda buna itirazı olan var mı?

    YanıtlaSil
  12. Yavaş arkadaşlar
    konuya dönelim.

    YanıtlaSil
  13. Evet ben İsmail Badanoz,
    ruscuk haklı yazar bunları okuyorsa üzülmüş,sinirlenmiş,esefle kınamış ve vs
    olabilir ama napacan bugün böyle, Sn yazar
    ben rakı bakıl severim bilgine.

    YanıtlaSil
  14. Herkese selam,

    İsmail bey,bağlaç olan "de" ayrı yazılmaktadır.

    1- "Yazar bayanda " değil, "Yazar bayan da"
    2- "eski yazılarada" değil, "eski yazılara da"
    3- "yazım tarzınızıda" değil, "yazım tarzınızı da"

    Güzel türkçemizi, güzel kullanalım lütfen.

    Sneaker Pimps'ten "post-modern sleaze" şarkısı aklıma geldi birden :)
    Güzel şarkıdır, kimseye gönderilmemiştir, üstüne almak isteyen alabilir :)


    Eflatun, Black Gecem'deki fotoğraflara da baktım.
    Elbise çok iyi değil ama "Moda Danışmanı" kadar da değil.


    SD

    YanıtlaSil
  15. Bu bir moda blogu değildir. Lütfen yorumlarınız sadece yazı ile ilgili olsun. Geyik muhabbeti yapılabilecek başka platformlar var sanal alemde malum...

    YanıtlaSil
  16. Son noktayı koydunuz.
    .
    Saygı duyuyorum.
    .
    İ badanoz.

    YanıtlaSil
  17. Nahide gidilmesi gereken bir yer. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  18. özür.
    .
    EFLATUN

    YanıtlaSil
  19. sanirim kimse yazinizi sonuna kadar okumamis. milletimiz fotolarla daha ilgili gibi :)

    asagidaki hatayi duzeltiniz
    Dj konusunda bir şeyler yapmaMAlılar kesinlikle bu anlamda...

    YanıtlaSil
  20. Mrb bıkac sorum olcaktı mekanla ılgılı.. Bende cok gtmek ıstyrm ama gdpte rezıl olmakta var fıyat kısmını cok mrk edıyorum mesela sanatcı cıkıyo bazı gunler yada eglence falan ek ucret mı? Ickı kullanmıyorum ben alkolsuz ıcecekler varmı? Sıse actırma gıbı bı zorunluluk var dıye duydum dogrumu? Cevap verırsenz cok makbule gecer :)

    YanıtlaSil
  21. Büşra Hanım merhaba,

    Tahmin edersiniz ki mekana giriş ve diğer muhtelif ücretler değişebiliyor zamanla. Güncel bilgilere http://www.capamarka.com.tr/ adresinden ulaşabilirsiniz. Zaten rezervasyonsuz gitmeyin derim, yer bulamayabilirsiniz çünkü.

    Şimdiden iyi eğlenceler..

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.