24 Haziran 2011 Cuma

Karga Karga Gakkk Dedi!

2011 yılına tatsız bir kaza ile başladım biliyorsunuz. İlerleyen zamanlarda da keyif kaçırıcı olaylar süregeldi. Aslında öyle uğursuzluktu, lanetti, bu tip şeylere inancım yoktur. Hadi dürüst davranayım pek yoktur. Bir şeyin üstünden geçtim de farkında olmadan, bu seri olaylar mı başıma geldi, ve gelmeye de devam ediyor bilmiyorum. Tam diyorum ki, "Hıhh tamam, artık bundan sonra da bir şey olmaz." derken bir bakıyorum, hani şey gibi bu, gerilim filminde kötü karakteri esas kız veya adam öldürür de, daha doğrusu öldürdüğünü sanar da, biz seyirciler de tam ohhhh sonunda bitti deyip, rahat  bir şekilde arkamıza yaslanırız. Tam o anda kötü karakter bööhhh diye tekrar canlanır ve o anda adrenalin seviyemiz en üst seviyeye gelir de "Yok artık bu kadarı da olamaz!" dersiniz ya, işte bu sabah bana da aynısı oldu. Tam uğursuzluklar, terslikler son buldu diyordum, çöldeki bahtsız bedeviyi bile geride bırakacak bir olay geldi başıma..

Sabah her zamanki gibi işe gitmeden önce köpeğimi dolaştırmaya çıkmıştım. Evimin bulunduğu sokağın biraz ilerisindeki paralel sokakta yürüyorduk. Derken bir bayanın telaşlı telaşlı, hızlı adımlarla yanımızdan geçtiğini gördüm. Belli ki bir yere yetişmeye çalışıyordu, acelesi vardı. Derken kapkara bir karga arkasından pike yaparak ve neredeyse başını teğet geçtiğini gördüm. Kadın farketmedi ve ilerlemeye devam etti ki, tam o sırada karga tekrar pike yaptı ve kadının kafasına saldırdı. Kadıncağız şaşırmış bir halde, korkuyla kendini kargadan kurtardı ve hızla uzaklaştı.

Ben şaşakaldım tabi. Herhalde kadının hızlı yürümesi dikkatini çekti diye düşünüp, Puffy ile yürümeye devam ettik. Tabi ben nereden bileyim, sıradakinin ben olduğumu. Bir anda arkadan saldırıp kafama pençelerini öyle bir geçirdi ki, bağrışlarım ve ellerimle onu uzaklaştırmayı başardım. Karganın öfkesinden ben de nasibimi almıştım.

Kendimi Alfred Hitchcock'un Kuşlar filminin bir karesinde gibi hissettim. Elimi başıma götürdüm, kanıyordu. Karga tekrar saldırabilir diye etrafıma baktım ki, simsiyah bakışlarını üzerime dikmiş, konduğu arabanın üzerinden bana bakıyordu. Adeta yüzümü hafızasına kazıyordu. Duymuşsunuzdur kargalar kindar hayvanlardır. Eğer bir zararınız dokunursa ona veya yavrusuna, unutmaz. Sizi bir şekilde bulur, intikamını alır. Ve dahası kargaların yüzlerce yıl yaşadıkları söylenir. Hoş benim bir zararım dokunmamıştı ona ama. Sanıyorum birine benzetti beni. Şaka bir yana, hemen polikliniğe gittim. Başıma batikon sürdüler. Bana sordukları sorular da ayrı bir hikayeydi zaten. Kaç karga saldırdı? Grup halinde mi saldırdılar? Ne yapıyordunuz karga size saldırdığında? Karganın eşkalini de soracaklar diye bekledim açıkcası, lakin sormadılar.

Pansuman bittikten sonra ofise, işe geldim. Heyecanla anlatırken, tetanoz aşısı olmam gerektiğini söyledirler. Apar topar yakındaki hastanenin acil servise gidip, aşımı oldum.

Kargaların laneti eksikti bir, o da oldu. Bakalım daha neler neler gelecek başıma. Hayır benim anlamadığım bu defa araba da kullanmıyordum, yayandım. Ve alkol de almamıştım. Negatif enerji filan da yaymıyorum ki evrene, negatif şeyler beni bulmasın diye. Yani şakralarım da tamamen pozitif enerji yayacak şekilde açık. Artık tek dileğim 2011 yılının tüm bu gariplikleriyle, yenileri de eklenmeden ve tabi ki başka bir karga saldırısına maruz kalmadan usulca sona ermesi...

5 yorum:

  1. çok geçmiş olsun, kargalarla ilgili benimde bir kaç kötü anım var, anadolu yakasında da sayıları çok fazla, bir kargada uçarken pike yapıp kafama vurmuştu, ben basket topu geldi sanmıştım kafamda yıldızlar uçuşmuştu....ata demirel'in kargalarrr diyişi geldi aklıma :)...neyse ki puffy bir zarar vermemiş düşünsene ona saldırdığını!!kendine iyi bak

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canım yaaa çok geçmiş olsun, bi kurşun mu döktürsen ya da nazar okutsan... belki bunlar işe yarar...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler. Evet ya bir kurşun döktürmek şart oldu gerçekten..

    YanıtlaSil
  4. Çık şu dala bak dedi:)
    Köylü

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun şehirli..
    Köylü..

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.