2 Ocak 2011 Pazar

"Blackk" Gecem

01.01.2011

Yılın ilk yazısını, tabi ki yılbaşı gecesi yaşadıklarımla ilgili yazıyorum, biraz akşamdan kalma bir halde. Saat 10.30 civarı. Ne işin var erkenden demeyin, ne kadar geç yatsam da, hacı yatmaz gibi kalkarım erkenden. Yanı başımda bir bardak Alka-Seltzer, zaten benim ilacım gibi bir şey oldu bu da..

2010 yılı benim yılımdı diyebilirim. Şansımın hiç olmadığı kadar ve her anlamda bol olduğu, çok güldüğüm, çok hareketli geçirdiğim bir yıl oldu benim için. Böylesine güzel geçen bir seneyi de, hoş bir şekilde uğurlamalıydım. İhtişamlı bir kutlama da evde PTT şeklinde kutlanmaz diyerekten, yeni yıla dışarıda girelim dedik arkadaşlarla, 3 kız 1 erkek. (PTT; pijama, terlik, ?. Son "t" neydi? Hala ayılamamışım. Hah! Buldum "televizyon". PTT, terlik mi önce televizyon mu? Ufffff)

Haftalar öncesinden başladık hazırlanmaya, ne giyeceğimizden tutun da, saçımıza makyajımıza kadar. Eh bir de en önemlisi mekândı. Mekâna karar verirken kalitesi, eğlencesi kadar, ödeyeceğimiz fiyatı da önemli idi tabi. Arkadaşlar, işletme sahibi olmak gerekirmiş, hatta sırf yılbaşı gecesinde. Şöyle söyleyeyim, fiyatlar 100- 1500 TL'ye kadar değişiyordu, ki bunun içinde öyle yemek filan yok. Kimisi sadece kapıdan giriş ücreti, kimisi stand ya da loca bedeli. Neyse biz de gecemizi Blackk'te geçirelim dedik, stand rezervasyonu yaptırdık 200 TL'ye. Yok canım, totalde değil, kişi başı bu fiyat. Ne mi dahil fiyata? Normalde 40-50 TL'lik içkiyi bize 800 TL'ye verdiler diyelim, yanına da az biraz fındık, fıstık, meyve işte. Aaa bir de Suat Ateşdağlı dinletisi. Hoş o mu çaldı, gören oldu mu adamı bilemiyorum. Ben görmedim vallahi.

Geceye dönersek, şıkır şıkır giyindik süslendik ve geldik Blackk'e. Dekorasyon göz alıcı, mekâna girişteki hol sağlı sollu ayna ve ışıklarla donatılmış. Daha içeri girmeden havaya sokuyor sizi. Tavandaki avizelerin ihtişamından tutun da, duvarlarda asılı duran tablolara kadar zevkle döşenmiş Blackk. Tablolar alkol alınca hareketleniyormuş demişlerdi. Gecenin ilerleyen saatlerinde hakikaten canlanıyorlar gibi oldu.

İçtik, dans ettik. Hopladık zıpladık, 300 500, 300 500... Yeni yıla girerken yapılan geri sayımı hayal meyal hatırlıyorum. O anda ne yapıyordum sormayın zaten. Yok öyle çok da içmedim, klasik martinimi içtim. Bir de masamıza konulan absolut'dan bir iki fırt çektim, hepsi o. O kadar az içmeme rağmen, kopmuştum itiraf ediyorum. Bir baktım Q benden de çok kopmuş. Bizimkiler işaret etti, gidiyoruz diye. Toparlandık, vestiyere 20 TL, valeye de 40 TL ödedim. Sanki adam iç dış yıkama yaptı da getirdi arabayı. Harbi bile bile söğüşlettik kendimizi o akşam, biz ve herkes.

Dört kişiydik demiştim ya, iki kişimiz Avrupa yakasında oturuyordu. Ben ve Q ise Anadolu yakasında, zaten evlerimiz de birbirine çok yakın. Bindik arabaya, Ortaköy'den Beşiktaş'a doğru giderken Qcum çok içmekten, yol boyunca arabayı kenara çekip dura dura gitmek zorunda kaldık. Çıkardı da o yüzden. Diğer iki arkadaşımızı Barbaros Bulvarı'nda bıraktıktan sonra, Yıldız Üniversitesi'nin önüne gelmiştik ki dörtlüleri yakıp kenara çektim. Gözlerim kapanıyordu, biraz camı açıp temiz hava soludum. Beş dakika kadar durduktan sonra, yola devam ettim. Saat 4.00. Trafik korkunç, arabalar zar zor ilerliyor, dur kalk vaziyette. Q uyudu. Yani bir nevi tek başıma gibiyim arabada. Köprüye geldiğimizi hatırlıyorum. Sonra...

Sonrasında mı? Bir patlama sesi ve sarsıntıyla gözlerimi açtım. Kaza yapmıştım, öndeki taksiye çarpmıştım. Airbagler patlamıştı, ve bir duman. Yanık kokusu. Airbagler patladığı için.. Öksürüyorum, nefes alamıyorum. Q ise hala uyur vaziyette. Kapım açıldı, arkadaki arabanın sürücüsü çıkardı beni. "Arkadaşım, arkadaşımı da çıkarın" dediğimi hatırlıyorum hayal meyal. Arabamın ön tarafı dağalmış vaziyette. Çok soğuk, üşüyorum. Ve bir el belimde. Diğer adam da Q'yu sarmalamış vaziyette. Hemen yanına gittim, adamı ittim. Ben tutarım arkadaşımı dedim. Q, üşüyorum dedi. Diğer adam bir şekilde aldı yanımdan kendi arabalarının arkasına oturttu. Hayır dedim, gittim arabadan indirdim Q'yu. Ben zaten korkmuş ve şaşkın bir halde donarken, bütün bunları nasıl yaptım şu anda bile hayret ediyorum kendime. Yani insanlar yardım etmeye çalışıyordu evet, ama iki bayansınız. Arkadaşım zaten kendinde değil, güvenemedim o insanlara. O sırada çekici geldi, ve tabi ki polis..

Arabamın içindeki duman gitmişti, bizi içine oturttular. Çekici, gişelerden sonra köprünün hemen bitimindeki sağda polislerin genelde durduğu alana götürdü. Q diyor ki "Elif, daha çok var mı? Gelmedik mi, üşüyorum ben". Hala kaza yaptığımızın farkında olmayan sevgili arkadaşıma, kaza yaptığımızı tekrar anlattım. Polis inmemi istedi. Ruhsat ve ehliyetimi istedi. Zaten ehliyetimi son kez görüşüm de o oldu. Alkolmetreyi üfledim. 0.81 promil çıktı. Ve evet arkadaşlar, güzel başlayan gecenin sonunda, ehliyetimi 6 aylığına kaybettim. Sabahın 4.30'unda tiril tiril elbisemle donarak, tutanak doldurdum. Alkollü araç kullandığıma dairdi bu tutanak, ve cezası 590 TL. Aracımı Nakkaştepe'ye çektiler. Q'yu üşüdüğü ve ayakta duramadığı için polis otosuna bindirdiler. Ben de yanına oturdum, hala soruyor, "Eve gelmedik mi?" Ah benim güzel arkadaşım ah.. Bu arada alkollü araç kullanırken kaza yaptığım için, kaskonun zararımı ve diğer araçlara verdiğim zararı da karşılamayacağını söyledi polisler. Evet orada bir de astra vardı. Demek ki en öndeymiş, sonra taksi, sonra ben. Yani özetle, yeni yıla "içerde" girdim.

Sonra taksi durdurdu polisler. Ve eve doğru yola koyulduk...

"Taksiye binseydiniz baştan keşke", dediğinizi duyar gibi oluyorum. Evet haklısınız, ama iki bayan, alkollü neredeyse yarı çıplak olunca, insan korkuyor o saatte yabancı bir araca binmeye. Televizyonda neler duyuyoruz hem.. Hoş sonuçta yine bindik taksiye de, sağ salim ulaştık evlerimize.

Bu hikayeden sonuç çıkarasım yok aslında ama..

1- Bir kadeh dahi içseniz, araba kesinlikle kullanmayın.
2- Beterin beteri vardır, sadece maddi hasarla kurtulduk kazadan.
2- Benim için çıkarılacak tek sonuç sanırım şu olacak. "Kızım sen boşver club mlub. Yılbaşını PTT modunda, evde geçir."


Buraya tıklayınız.

33 yorum:

  1. çok geçmiş olsun, 2011 iyi başlamadı senin için ama umarım devamı iyi gelir...

    YanıtlaSil
  2. Gecmis olsun gercekten...

    En azindan sadece maddi hasar anladigim kadariyla, bu da bisey.

    Bir dahakine alkol varsa araba anahtari yok :)

    YanıtlaSil
  3. Üzüldüm valla yaşadıklarınıza..Ama buna da şükür ki yine de ucuz atlatmışsınız..Ya size ya da arkadaşınıza bir şey olsaydı Allah göstermesin..Maddi hasarla atlattığınız için şanslısınız..Cana gelmesin mala gelsin..PTT modu en güzeli bence..Sizin gibi bilinçli biri alkollü direksiyona geçmemeliydi..Verilmiş sadakanız varmış..Umarım bir daha böyle üzücü bir olay yaşamazsınız..O halde arkadaşınızı korumaya çalışmanız da çok hoşuma gitti..Demek ki gerçek dostsunuz..Bu arada yeni yılınız kutlu olsun..
    Köylü..

    YanıtlaSil
  4. tam bir Blackk gece olmuş...

    geçmiş olsun da demek istemiyorum açıkçası ders olsun... Blackk'in orada milyon tane taksi var, valeye söyleseydin, o zaten kendileri ile çalışan bir taksi ile gönderirdi sizi. Şanslıymışsınız, bişi olmamış.

    http://www.arrivealive.com/

    YanıtlaSil
  5. Ay çok geçmiş olsun bugün söyledi Beyim :) Mrs Tsn

    YanıtlaSil
  6. Herkese çok teşekürler ve ne deseniz haklısınız. Ben suçumu biliyorum ve ne yazık ki bunu öğrenmem pahalıya patladı :(

    YanıtlaSil
  7. Ucuza bile patlamış diyebiliriz, sonuçta maddi hasarlı bir kaza ve alkollü olduğun için evet herşey sana subrogate edilmiş olabilir. Ancak şu an meleklerin dünyasında veya parmaklıklar ardında da olabilirdin. Para kazanılır, ödenir.

    Artık geçmiş olsun diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler hepinize...

    Sanırım bu Şehirli Kıza hiç yakışmadı öyle değil mi? :)

    YanıtlaSil
  9. sevgili Şehirli kız,

    Çok geçmiş olsun... Erken çıkmışsınız azcık daha bekleyip kahve ve bol su içseydiniz (benim gibi) iyi olurmuş. Canınızı sıkmayın, para ile alınamayacak şeyler olduğunu unutmayın. 2011'in daha neşeli, sağlık ve mutluluk dolu geçmesini dilerim.

    Mr. Kermit

    YanıtlaSil
  10. Eh 6 ay arabasız kalıp ve bir dolu maddi hasar sonrası, aynı hatayı ikinci kez yaparsam, bana da Şehirli Kız demeyin.

    :))

    Geçmiş olsun dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim. Moralim düzelsin yazmaya devam edeceğim. Bakalım yayan devam edeceğim hayat yolunda karşıma başka ne hikayeler çıkacak, hep birlikte göreceğiz.

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  11. Yayan devam edilen hayat yolunda da mutlaka güzel hikayeler çıkacaktır..
    Köylü

    YanıtlaSil
  12. ha ha işte gerçek ...kader dir... kaçınılmaz
    istemedin ama oldu...
    bak daha istemediğin neler olacak neler

    .
    buddy

    YanıtlaSil
  13. Öncelikle geçmiş olsun..

    Ben yazınızın size yardım eden o insanlara olan güvensizliğiniz kısmına takıldım. İronik olan hep güvenilen insanlardan zarar görmek değilde nedir? Türkide kadın olmak zor kabul. Ayrıca Bu devirde hiç birşey insana imkansız gelmiyor kimseye güvenilmiyor o da doğru, azıcık temkinli olmanın (parayonak demedim dikkat) kimseye zararı dokunmaz ama fazlasıda acayip zararlıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bı ara lutfen bana ulas damla

      Sil
  14. Ateş Bey merhaba,

    Teşekkürler öncelikle. Evet bayan olmak zor,ve evet bu devirde insanlara güvenmek de zor. Öyle bir anda insanın kafasından o kadar çok şey geçiyor ki inanamazsınız. Alkollüsünüz, kazanın şoku var. Arkadaşınız ise aşırı alkollü ve tamamen koruma içgüdüsüyle hareket ettim. Ben aracı bıraktım zaten, yanımdaki arkadaşımı kolladım. İşte böyle..

    YanıtlaSil
  15. O durumda her şey olabilir...Alkollü,kaza geçiren 2 bayana gerçekten yardım etmek için uğraşan yardımseverler olabileceği gibi bu durumdan faydalanmak isteyen art niyetli pek çok insan da olabilir..Bence şehirlikız arkadaşını kollama konusunda tamamen haklı..
    Köylü..

    YanıtlaSil
  16. sana ev partisine gel dedim dışarısı berbattır dedim anlamadın:))))al sana 6 ay:)))

    YanıtlaSil
  17. Hep ev, hep ev... Bu sene farklı olsun iştemiştim, oldu da :/

    YanıtlaSil
  18. resimde sağında duran kişiye nasıl ulaşabiliriz ?

    YanıtlaSil
  19. Matchmaking yapmıyorum kusura bakmayın :))

    YanıtlaSil
  20. Sağda duran kişinin solundaki kişi ile arkadaş olmayı deneyebilirdin...

    ama artık çok geç bence :)

    Bir de artık yeni bir yazı gelse hiç fena olmaz :)

    YanıtlaSil
  21. Hmm o kişi mi? O bahsettiğiniz çocuk, sıfır alkol alıp da, bizi iki kız o halde arabayla yollamaya gönlü razı olan "ex-arkadaşımız".

    Bu arada yeni yazı gelecek, bitkisel hayattan çıkmam çok yakın..

    YanıtlaSil
  22. artık "ex" olduğunu tahmin ettiğim için, çok geç demiştim, doğru bir karar olmuş ex konusunda ;)

    Bitkisel hayattan çıkarmak için, İskoç viskisinden martiniye geçmek gerek :))) (HB)

    Herşey yeni yazın için ;)

    YanıtlaSil
  23. Bitkisel hayattan çıkın artık şehirlikız:)yeni yazılarınızı bekliyoruz..Her seferinde sayfaya bakıyorum yeni yazı okuma ümidi ile ,ama yok:/
    Köylü

    YanıtlaSil
  24. kan testi isteseydiniz büyük bir ihtimal kandaki alkol oranınız sınırın altında kalacaktı.
    kan testi devlet hastanesinde yapılıyor.
    35 tl bedeli sizden alıyorlar,

    YanıtlaSil
  25. Kan testi mi? Öyle bir şey talep edilebileceğinden haberim yoktu açıkcası..

    YanıtlaSil
  26. T.C Danıştay 8.Dairesi Esas No:2004/3669 Karar 2005/96 bu kan testi ile ilgili verilen bir karar..Kan testi sonucu alkol oranı daha düşük çıkmış..bu kararı bir okuyun..
    Köylü..

    YanıtlaSil
  27. artık çok geç.

    yine de sağ olun..

    YanıtlaSil
  28. Kendinizi üzmeyin artık..Olan olmuş...Canınız sağolsun..Önemli olan size ve arkadaşınıza birşey olmaması..Bu arada yeni yazıları bekliyoruz:)o cıvıl cıvıl insanı,o güzel cümleleri geri istiyoruz okuyucular olarak:)
    Köylü..

    YanıtlaSil
  29. eğlencenin black gecesi gerçek anlamıyla senin için kara gecen olmuş ama artık ehliyetine kavuşmussundur sanırım önemli olan bir daha kaptırma ;)

    YanıtlaSil
  30. solundaki de aynı bankadan olmasın ? :)

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.