14 Eylül 2010 Salı

Cundalı, rakı, balık ve...

Bayramın ikinci günü, cuma akşamı ne yapalım ne yapalım derken, hazır ramazan da bitmişken bir "rakı, balık" olayına girelim dedik arkadaşlarla. Küçükyalı sahil yolunda Cundalı-Ayvalık Balıkçısı'nda buluştuk çok sevgili arkadaşım Gülru ile. Kendisi kolejden arkadaşım olur. (Hayır TED değil, bir tek kolej TED mi var canım? Aaaa...)

Cundalı... Açılalı 1,5 ay olmuş, güzel mekan. Hele bir de benim gibi "Cundasever"lerden iseniz, mutlaka gidin derim. Bahçesi çok hoş, çimlerin üzerindesiniz. Karşınızda adalar.. Sunum ve hizmet gayet yerinde. Sağ olsun Hüseyin Erdoğmuş Bey de konuklarıyla gayet ilgili, güleryüzlü. Umarım yeni açılmış olmanın verdiği bir ilk heves değildir masamıza gelip bizlerle konuşması, devamı da olur.

Bu kadar reklamdan sonra gelelim bize. Seçtik mezelerimizi, koyduk bardaklarımıza buz gibi rakıyı. Başladık muhabbetin belini kırmaya. Oradan buradan derken, iki bayan bir araya gelir de (hele de bu kişiler bekâr ise), konu erkeklere gelmez mi? Geldi en nihayetinde. Arkadaşlar ben de kendimi seçici bulurdum. Gülru tam bir olay. Kullanım kılavuzu yayınlayacağım vallahi. Niye mi? Okuyun siz karar verin..

Hepimizin bazı takıntıları vardır karşı cinsle ilgili. Mesela ben ense tıraşına çok bakarım, daha önce de yazmıştım bu konuyu. Eskiden parmak arası terlik giyen erkeklere de acayip gözle bakardım. Ne bileyim bana biraz feminen geliyor parmak arası şıpıdık terlikler. Artık gözüm mü alıştı, yoksa kendimi aşmaya mı başladım bilinmez, tahammül edebiliyorum. Yani arkadaşlar bakın gözünüzün önüne getirin bir.. Malum erkek ayağı kıllı olur, eh biraz da kemikli, koca parmaklı filan. Ama öyle, alınmaca gücenmece yok. Ayaklarınız pek de estetik değil, bu bir gerçek. Neyse Gülru benden de beter çıktı. Bırakın şıpıdık terliği, erkekler normal terlik de giymesin diyor. Başka ne mi diyor? Haydi okumaya devam...

G: Yok istemem, giymesinler terlik felan.
ŞK: Nasıl yani? Eeee nasıl gidecek adamcağızlar denize o sıcakta?
G: Bez ayakkabı giysinler, ya da timberland, sebago tarzı bişiler giysinler ne biliyim canım..
ŞK: Başka Gülru başkaaa :)
G: Bir de pantolon paça boyu çok önemli. Ayakkabının topuğuyla sıfır olacak.
ŞK: Hööö? Tamam bak ben de mesela havuç paça giyenlerden, hani üstten bol gelip, paça kısmında daralan pantalon giyenlere kılımdır. Ama Gülru ya, düzeltilir bu yani. O kadar da sorun olmamalı dimi?
G: Yok yok düzelmiyorlar, ben denedim bebemmm. Huylu huyundan vazgeçmiyor.
ŞK: Uwwww! Başka başka?
G: Heh bir de, kısa kollu gömlek giymeyecek.
ŞK: Naptınnn Gülru? Yaz günü sıcakta? Kıllılar diye mi?

(Ay ben de adamlara çok afedersiniz ayı  muamelesi yapmışım yani, vallahi öyle bir niyetim yoktu. Ama hani bazı erkekler çok kıllı oluyor, hatta apoletli olanları da var. Bir de ileri boyutta kazak kıvamında olanlar da var, o bakımdan şey ettim. Affedin ne olur..)

G: Yani hem ondan, ama ben sevmiyorum kollarının görünmesini.
ŞK: Yani böyle kolsuz t-shirtte ya da yüzücü tipi t-shirt filan da mı giymesinler? Ay yazık Gülru. Uffff! Peki ama kaslı felan oluyor hani bazısının kolları. Hmmm ne güzel şiş şiş felan hani....
G: Hayır hayırrr giymesinler kesinlikle. Mesela Mustafa var, soruyor "Abla giyeyim mi kolsuz gömlek, nolur?" diye. Diyorum ki "kollu gömlek giy, kolunu sıyırırsın".
ŞK: Vah vahhhh! Hepsi bu mu?
G: Bir de sigara paketini gömlek veya t-shirtin böyle önünde cep olur ya, oraya koymayacak. Koyduğu an biter. Soğurum anında.
ŞK: Söyle çıkartsın Gülru, çıkartsın canımmm. Geri ısınmaz mı kanın? Ya da en iyisi sigara içmeyeni bulalım sana, risk unsuru olmasın.
G: Yok Elocum, ısınmam. Isınamam.
ŞK: Daha var mı? Sormaya korkuyorum.
G: Var bebemmm varrrr. Saçlar uzun olmayacak kesinlikle. Saatten başka aksesuar yok. Eller ayaklar tırnaklar düzgün kesilmiş olacak. Çok önemli bel çantası falan da yok ayyy nefretlikkkk sakal bıyık yok ıyyyk..

................... koptuğum andır.

Derken Murat çıkageldi, eski Galatasaray su topçusu pek muhterem arkadaşım. Baktı benim rakı bardağı neredeyse hala dolu. "Eee hala içilmemiş rakı. Bu muydu senin rakı içcem, rakı içcem diye herkesi ayağa kaldırman??" diye sordu. Sordu da, tabi çene çaldığımız konuyu o an için bilmediğinden, ağırdan içiyorum diye bahane bulmak durumunda kaldım. (Muratçım artık biliyorsun eğer okuduysan..) Aynı anda Lerzan da geldi, ekip tamam oldu. Bir muhabbet bir muhabbet, değmeyin keyfimize.. Ortamın sıcaklığından, havanın serinliği bize işlemedi diyebilirim.

Eee o kadar rakı içilir, üzerine bir Türk kahvesi içilmez mi diyerekten, Lerzan'ın cafesine (Robert's Coffee Caddebostan. Lerzan bak reklamını da yapıyorum) geçtik. Orada Koral diye başka bir arkadaşımızı da alıp, Balans'a gitmeye karar verdik. Avrupa Yakası'ndaki Yaprak sahne alıyordu. Kurtlarımızı da döktükten sonra, bu güzel akşamı noktaladık..

Geceden çıkan sonuçlar;

* Cundalı'ya muhakkak gidin. Rakı balık çok güzel, yine gidecek ben!
* Gülru, Lerzan ve Murat!! Ben çok eğlendim. Tekrarlayalım derim..
* Gülru'ya not: Kızım ben seni napimmm :))) 

8 yorum:

  1. sevgili arkadaşım şehirli kız:)))) eylül sayında bana da yer verdiğin için teşekkür ederim hahahaha... Armut + Sap + Üzüm + Çöp = Elde Var Sıfır yazının hayranı olan ben bugün farkettim ki bir level atlayarak kullanma kılavuzu çıkarılası insanlar grubuna dahil olmuşum... inanılmaz güzel yazmışsın.. bu yazında esas kız olmak bana ayrı bir gurur verdi..emeğine sağlık .... kuzuuuum...

    YanıtlaSil
  2. yazı süperrr eğlenceli aştın vallaaa. Gülru esaslı kızmış valla bencede terlik,kısa kollu gömlek falan giymesinler !yansınlar sıcaktan pişik çıkarsınlar ABLAN

    YanıtlaSil
  3. ahhahahah evet yaaa şöyle uzun kollu gömlek giyecek mavi oxford'a bayılırım.. kollar iki tur kıvrılacak...işte benim bittiğim an:)))

    YanıtlaSil
  4. allahtan ben tam traşlı, grantuvalet takım elbiseli ve makosenlerim ayağımda gelmişim de arkamdan ileri geri bişeyler yazmamış elifçik.. senin mizahi kaleminin konusu olmak keyifli.. rakı güzel muhabbet güzel ortam güzel yine gelecek ben :-D ...

    YanıtlaSil
  5. aşkolsun Murat. Hem ben yerden yere vurduklarımın genelde adını vermiyorum, x y z 'ler onlar :)))

    YanıtlaSil
  6. Umarım istediğiniz kişiyi bulabilirsiniz sevgili Gülru.. KÖYLÜ..

    YanıtlaSil
  7. Eylenceli.Güzel.Devam.

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.