29 Temmuz 2010 Perşembe

Magnumumu kendim aldım, Bentley kazanma şansımı kendim yakaladım..

Her çalışanın rüyasıdır yıllık izinler, bayram tatilleri ve bilumum bir iki günlük kaçamaklar. İşte ben de bütün sene, ucunda tatile ulaşma hayaliyle çalıştım çalıştım çalıştım. Küçük çalışkan karınca misali..

Derken o gün geldi. İşten, en önemlisi İstanbul'dan uzaklaşma fikri bile insana pozitif enerji verir bilirsiniz. Ama ne yazık ki sayılı gün çabuk geçer, bir o kadar da tatlı..

Şehirli Kız tatilde boş durur mu tabi? Gezdi, gecelere aktı, Gossip'te eğlendi, cumbul cumbul yüzdü. Elinden margaritası, martinisi düşmedi Sarımsaklı'nın sıcak yaz akşamlarında. Cunda'daki Nesos'da papalina yedi, rakısını içti. Komediler yaşadı her zamanki gibi. Haydi bir tanesini sizlerle paylaşayım da, şu sıcak İstanbul günlerinde kafanız dağılsın.

Eh ayıptır söylemesi, 18 günlük bir tatildi gittiğim ve de bitmedi bir 15 günüm daha var. İşte bu 18 günden bir gün, seksi bikinimle plajdan eve geldim iki adımda ( ayyy havamı da atayım), bir de ne göreyim.  Bizim evin önünde bir Bentley park etmemiş mi? Aha dedim, hani az önce yediğim magnumun şifresini yollamamla, Bentley'min gelmesi bir olmuş. Yalnız renk altın sarısı değil, gümüş gri. Bir de cabrio değil. Neyse dedim Bentley Bentley'dir. Şaka bir yana sonrasında öğrendim ki bizim yan komşunun kızının sevgilisininmiş. Yaaaa olaya bakın. Ben daha sayılı izin günümde terfi alabilmek için koca koca kitapları yaz sıcağında okumaya devam edeyim. Yaş olmuş kaç? Millet de sevgilisinin Bentley'inde alemlere aksın. İş mi bu yani? Hak mı? Adalet mi?

Olayı daha fazla dramatize etmeden, bahsi geçen girl nextdoor'u anlatayım size. Aile Soma'lı (Manisa), anne baba çocuk doktoru. Beste ise üniversiteyi kazandığından beri İstanbul'da yaşıyor, 1978 doğumlu. Annemden aldığım istihbarata göre de tanınmış bir firmada Genel Müdür pozisyonunda  çalışıyormuş. Senelerdir de bizim oralar hanımefendiyi kesmediğinden yazlığa gelmez, ver elini Çeşme ver elini Bodrum yapar. Zaten nasıl oldu da geldi derken, öğrendim ki yine önce Bodrum, sonra Çeşme'ye gitmişler. Sonra bizim oraya gelmişler pit stop misali, İstanbul'a geçeceklermiş.

Hee bu arada, kızı da bir görseniz. Kara kuru, kavruk, kitipiyosun önde gideni, paçozun ta kendisi. Hani ben erkek olsam, ve dünyada kalan son kız o olsa. Ayy düşüncesi bile ürkütücü. Çocuk ise, yani Bentley'nin sahibi, esmer, iri yarı, hoş, çekici, karizmatik.. Yani boşta olsa, tam benim tipim diyeceğim. Efendim, ne dediniz? Evet kıskandım, hatta kıskancımdan çatladım. İşte söylüyorum, sinir oldum. Kız da zaten kaldıkları iki gün boyunca beni potansiyel tehlike olarak gördüğünden, erkeğinin yanından bir an için bile ayrılmadı. Hatta adeta yapışık siyam ikizi gibiydiler, sürekli ellele. Çalacaklar sanki. Töbe töbe... Allah çirkin şansı versin, ne diyeyim.

Sonrasında ne mi oldu? Yok yok, öyle düşündüğünüz gibi bir aşk üçgeni olmadığı gibi, ihtiras rüzgârları da esmedi tabi ki. Sevgili komşularımız oğlana bir hizmet, bir hizmet görmelisiniz. Hayır benim babam, ben erkek arkadaşımı yazlığa getireceğim, aynı evde kalacağız filan, asla izin vermez. Yaşım kaç olursa olsun, isterse çocuğun Maserati Quattroporte marka arabası olsun ve de Ezel'e benzesin, mevzu bahis bile olamaz böyle birşey.

Yani özetle ben anca kem gözlerle baktım kıza. Kızdıkça kendime, magnum yedim ve plajda dersime çalışmaya devam ettim. Hem kim bilir, bakarsınız Bentley Continental magnumdan bana çıkar da, "tek taşımı kendim aldım, tek taşımı kendim taktım" misali biner gezerim sapsız çöpsüz..


8 yorum:

  1. ELİFCİMÇOK GÜZEL BİR YAZI,GÜLÜMSEYEREK OKUDUM,AMA SAP ÇÖP DE GEREK ARTIK, SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  2. E komşunun kızı bunu okumuyor mu :) kızı da kara kuru diye ifade etmişsin :)
    murat erdör

    YanıtlaSil
  3. ehehehe yok yok okumuyor tabiki de :))

    YanıtlaSil
  4. Eldeki düzgün adamlar bitti hepsini everdik ama ; sana söz eğer şöyle eli yüzü düzgün helal süt emmiş biriyle tanışayım, direk seninle tanıştıracağım :):):):)Özer

    YanıtlaSil
  5. bi de kendini betimler misin ? :)

    YanıtlaSil
  6. Komşunın kara kuru,kavruk kızı Bentley'li çocuğu kapmış diye bu kadar kıskanmanıza gerek yoktu:) Çirkinlerin şansı her zaman güzel olurmuş:)Atalarımız boşuna dememiş Allah çirkin şansı versin diye:)
    KÖYLÜ..

    YanıtlaSil
  7. Hayallere daldım yazınız götürdü beni...

    YanıtlaSil
  8. Komşu kızı 16.07.11'de Mr Bentley ile evlenmiş, muradına ermiş :))

    Daha bir haftalık evli yeni gelin, dün teşrif etti yazlığa. Lakin Mr Bentley yok. Hayırlı olsun dedim, neredeyse yüzüme bile bakmadan yarım ağız teşekkür etti.

    Acaba yazıyı okumuş olabilir mi? ;)

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.