11 Şubat 2010 Perşembe

İlişki durumu: Vallahi çok karmaşık

Benim bildiğim insanın hayatında ya biri vardır, ya da yoktur.

Şimdilerde ilişki türleri çeşitlenmiş. Bizim bildiğimizin, en azından benim bildiğimin dışında yok efendim "karmaşık", bir de ne vardı "açık ilişki"ler türemiş..

Hele bu açık ilişki olayını hiç anlamıyorum. Nedir yani? Serbest dalış yapar gibi, farklı insanlarla görüşülebiliniyor mu? Herkes kafasına göre istediği kişiyle takılıyor mu? Eee o zaman neden birliktesiniz kardeşim? Başkasıyla olmak istiyorsan, niye ayrılmıyorsun? Yoksa bu aldatma olayını legal hale getiren bir paravan mı oluyor? Vallahi ben çözemedim. Hayır bunu kabullenen erkeği de, kadını da hiç anlamıyorum, anlamam da. O kadar geniş olabilene şaşarım sadece. Ha grup yapmışsın, ha açık ilişki yaşamışsın. Tek farkı eş zamanlı ve de aynı yatakta "yapmıyor" olmaları sanırım.

Yani tamam, ilişkide dürüstlük, arkasından dolaplar çevirmemek ve açık olmak önemli tabi. Ama yani "açık" olmaktan kasıt, herkese "açmak" olmamalı yahu.


Gelelim "karmaşık" olayına. Nasıl karmaşık? Ne anlamda karmaşık? Çözülemeyen bir durum mu var? Yani başlanmış da, bitme noktasına gelinmiş ama sonuna mı karar verilemiyor? Ya da sonlanmış da kopulamıyor mu alışkanlıklardan? Ayrılık sonrası sevişmeler... Hani yenisini bulana kadar tanıdık, bildik kollarda mı zaman geçiriliyor?

Hayır, karmaşık olan ne? Çözülemeyen ne? Ya da mesela ilişki başlamış ama daha yeni de, birbirlerini mi çözmeye çalışıyor bu arkadaşlar? Devam etmekte olan bir ilişki varken, piyasadan kopmamak ve olası adayları kaçırmamak adına uydurulmuş bir kılıf mıdır? Bakın şimdi bir soru daha geldi aklıma. Bu durumdan iki taraf da haberdar mı acaba? Yani sen süper güzel, asayişin berkemal olduğu bir ilişki yaşadığını düşünüp, saf saf pembe hayaller kurarken, vatandaş meğer "karmaşık" ilan etmiş ilişkiyi, senin haberin yok. Hatta şimdi moda ya, tutmuş Facebook'ta relationship status'üne "it's complicated" yazmış da olabilir. Kim bilir?


Kimse alınmasın, gücenmesin. Lakin gerçekten bilmiyorum, biri bana açıklasın istiyorum şu ilişki durumlarını. "Vallahi çok çok karmaşık"..

4 yorum:

  1. anlamaya çalışma işin içinden çıkamazsın:))its absolutely complicated:)

    YanıtlaSil
  2. eee ne olacaktı ki herşey dejenere!insanlar açgözlü,doyumsuz,sevgi nerde kaldı saygı nerde kaldı...başkasınınkine ,en zenginine,en güzeline,en iyi seks yapanına vs. sahip olabilmek için bu dolaplar! kendi başına gelse bu olay kişi kendini kötü hissetmez mi ya..insanlara artık iğneyi kendine çuvaldızı başkasınabatır atasözüdeişlemez oldu.umurlarında değil takılıyor işte.BU İNSANLAR KOMPLEKSLİ İNSANLAR.GÜVENEMEYEN,GÜVEN VEREMEYEN VEYA İÇİNDE OLDUĞU İLİŞKİDEN ZARAR ZARAR GÖRME KORKUSU OLAN PSİKOLOJİSİ BOZUK İNSANLAR.YA DA SADECE ÖZGÜR OLMAYI SEVENLER.BU SON DEDİĞİM KISIM -İSTİSNA BAZI KADINLAR- GENELLİKLE ERKEKLER.45 İNE KADAR ÖZGÜR WILLY SONRA AL TAZECİK ,ÜRE,SONRA ALSANA AŞK-I MEMNU MÜSTAHAK ABİCİM. ABACIĞIN

    YanıtlaSil
  3. Ben cevabımı verdim ;)

    http://fuattan.blogspot.com/2011/01/relationship-statusiliski-durumunu.html

    YanıtlaSil
  4. Ben cevabı göremedim yazınızda :)

    Sevgilerimler,

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.