3 Şubat 2010 Çarşamba

Hayatımız olmuş kopyala yapıştır

Sabah gazetede okudum, sinirim bozuldu. Nasıl bozulmasın?

Seda Sayan varya hani malum sabah kuşağında abuk subuk, saçma sapan konu ve konuklarıyla bir nevi Güzin ablacılık oynayan, "Ne var anam? Ne böğürüyon?" tarzı konuşmalarıyla kültür seviyesini gösteren "şarkıcı" hanımefendi. İşte kendisi zayıflama ilacı olan Elma Krom mudur nedir, onun reklamlarından 1 milyon dolar almış. O da yetmezmiş gibi oğluyla oynadığı ve sevgili çıtır kocasının da reklamın jingle'ını besteleyip sözlerini yazdığı Lays marka patates cipsi ( bu arada ben de reklamını yapıyorum, bana da para versinler) reklamlarından da 2 milyon dolar almış. Kim bilir Pepsi reklamlarından ne kadar alıyordur?

Vallahi pes! Biz nasıl bir ülkede yaşıyoruz? Kültürsüz aptal saptal insanlar dünyanın parasını götürüyor, biz de ömrümüzü burada habire copy paste ya da düşeyara yapmakla geçiriyoruz.

Allahın kırolarının gerizekalı filmlerine gidiyoruz (kendimi tenzih ediyorum, asla izlemedim izlemem de), gişe hasılatı kırdırıyoruz. Cepleri dola dola hangi arabayı alacaklarını şaşırıyor tiplerin. Evet Şahan Gökabakar'dan bahsediyorum. Adamda ne kültür, ne fizik..

Fiziki olan da işte özel yemeklere gidip karşılığında 200.000 USD alıyor. Kim mi? Kıvanç efendi tarife yapmış kendisine. Hoş bunun da bir adı var, ama ben söylemeyeyim şimdi burada. Ayıp olur.

İnsan bunları gördükten, duyduktan sonra kendi kendine sormadan edemiyor haliyle. Ne için çalışıyoruz ki biz? Adamlar 2 dakika görünecekleri reklamlardan milyonları götürüyorlar. Biz de güya Türkiye'yi kalkındırmak için 9 saat mesai yapıp, bir tarafımızı yırtıyoruz ki "4 haneli para" kazanalım. Yahu bu ne dengesizlik? Bu ne hakızlık?

Kızmıyım diyorum kendi kendime. Olmayanları düşün, şükret otur kızım diyorum. Hadi biz böyleyiz, işimiz gücümüz belli artık. Sonradan medyatik olup da milyon dolarlar kazanma şansımız yok. O yüzden küçük çocuğu olanlara tavsiyem, şimdiden kızsa artist, erkekse futbolcu olması için çalışmalara başlayın. Yoksa sonları belli, ya copy paste ya özet tablo.

Haydi mola bitti. Ctrl F, copy paste'e devam!

6 yorum:

  1. 9999tl maas aliyorsun diye boyle cemkirme lutfen (4 haneli maastan onu anlarim ben)

    YanıtlaSil
  2. Of ya, sonunda Şahan'a hakettiğini söyleyen oldu. Seni neden takdir ettiğimi anladım :)

    Karımla birlikte gittiğimiz bir film öncesinde, bu gerizekalının 2. gerizekalı filminin fragmanı yayınlanmaya başladı. Filmi geçtim, 2 dakikalık fragmanda seyredilecek birşey, gülünecek 1 saniye yok, anca küfür, anca pislik, anca iğrençlik. Ama, bir baktık, karıcığım ve benim dışımda, gözümün gördüğü herkes, ama herkes gülmekten kırılıyor. Sanırsın dünyanın en başarılı komedyenini seyrediyorlar. O kadar şartlanmış ki benim ÖKÜZ halkım, fragman bitti, "Yakında sinemalarda!" yazdığında bile güldüler. İçgüdüsel işte!

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar 67-68 kuşağının boğazlanıp,bitarafına cop sokularak aydın kesimin yok edildiği -militanların yanında onlarda yandı-bir memleketten ne bekliyorsunuz.yukarıda bahsedilen malum kültürsüz,ahlaksız....kişiler halkın beynini uyuşturuyor.elif kızın olursa artis,oğlun olursa futbolcu yetiştir demişsin ya biliyorum kızdığın için,ama bir millet böyle yokediliyor.Banu Avarın serv anlaşmasından Bob'a Türkiye www.videohttp://video.google.com/videoplay?docid=-7548543120460393751# izleyin anlayın,oyuna gemeyin!

    YanıtlaSil
  4. Sizi tanımadığım için kişiliğinizi tenzih ederek yazılarınızın, blogunuzun bana hissettirdiği birşeyi tam da gerektiği yere yazmak istiyorum.

    Copy Carrie Bradshaw - Paste Şehirli Kız

    YanıtlaSil
  5. Yazdıklarım size Carrie'yi anımsattıysa, ne mutlu bana :)

    Diğer yazılarımı da umarım okursunuz...

    Teşekkürler

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.