24 Şubat 2010 Çarşamba

Bir rüzgar esti. Bir masaldı bitti..

Rafet El Roman'ın şarkısını dinliyordum arabada. O şimdi çok uzaklarda... Daldım bir an. Bu şarkı aldı götürdü beni eski günlere, uzaklara...

Aşk tatlı bir rüya
Ufak bir dünya
Gözlerde başlar kalplerde yaşar...

İşte bizim aşkımız da öyleydi, gözlerde başlamıştı. Tatlı bir rüya gibiydi adeta. Uyanmak istememiştik. Şimşek gibi çakıp gönlümüze düşmüştü...

Aşkı daha önce bir çok kere yaşadığımı sanıyordum. Meğer ben önceleri aşkı hiç yaşamamışım, hiç tatmamışım. Onu tanıyana kadar. O güne kadar..

Hani olur ya gözleriniz kenetlenir, sanki o an sizden başkası yoktur tüm dünyada. Sadece siz ve o. İşte öyle bir andı bizimkisi. Tekrarı belki de bir daha olmayacak kadar özel ve eşsiz bir andı o an. Sanki ezelden beri biz birbirimizindik. Sanki hep bu anın gelmesini, karşılaşmayı beklemiştik. O an geldiğinde de gözlerimizi birbirimizden ayıramamıştık. İlk karşılaşmamızdı bu. Tamamen tesadüfiydi. İkincisi olacak mıydı bilmiyorduk..

Yaklaşık bir ay boyunca gözlerim onu aradı. Derken bir gün yine karşılaştık. İsimlerimizi bile bilmiyorduk birbirimizin. Söylediği ilk söz "Nerelerdeydin?" olmuştu. O an dünya durmuştu ya da ufak bir dünya oluvermişti. Biz de bu ufak dünyanın Adem ile Havva'sıydık..

Siz hiç karşınızdaki insanın gözünün içine bakıp da, uçsuz bucaksız bir derinlik ve o derinliğin içinde yalnızca kendinizin olduğunuzu gördünüz mü? Sadece siz... İçinizde, kalbinizde, sözlerinizde, gözlerinizde yalnızca tek kişiyi yaşattınız mı? Uğruna sonsuzluğu bile vadetseler vazgeçmeyeceğiniz ve aynı şekilde sizden hiç bir değer karşılığı vazgeçmeyecek birini tanıdız mı? Hiç nefes gibi soludunuz mu birini? O kişinin olmadığı bir yaşamı düşündüğünüzde, gırtlağınızda koca bir düğüm hissettiniz mi?

Size baktığında, öyle derin baktığında vücudunuzu saran o tutkuyu, başka hiç bir şey ile kıyaslanamayan o heyecanı hissettiniz mi? Tenine değdiğinizde tüm bedeninizi saran eşi benzeri olmayan arzuyu hissettiniz mi hiç? Tek vücut oldunuz mu hiç? Tek ruh?

Bütün bunları ne şanslıyım ki hissettim ben. Yaşadım doyasıya. Aşkın yüzüydü o. Aşktı o. Ta kendisiydi. Öyle sonsuz sevdim, sevildim ki. Fırat oldum aktım. Aktım gittikçe büyüyerek. Hiçbir şey zor değildi artık, hiçbir şeyin önemi yoktu. Tek önemli olan oydu, bizdik..

Rafet El Roman'ın dediği gibi, şiir gibi güzeldi. Film gibi geçti. Bir rüzgar esti...

O şimdi nerede mi?

O şimdi çok uzaklarda yok hayatımda
Hatıralarda
O şimdi çok uzaklarda rüyalarımda
Şarkılarımda

Bir masaldı bitti...

7 yorum:

  1. AH AH ŞANSLI KIZ AMA ÜZÜLDÜM BİTMESİNE ABLAN

    YanıtlaSil
  2. İnsanların bir çoğu malesef aşık oldukları kişiyle evlenemiyor.Nedenleri saymakla bitmez ama araştırılmasında fayda olacaktır diye düşünüyorum. Yazını okuyunların bir çoğu eminim benim gibi ilk aşklarını düşünmeye başlamıştır.
    **O şimdi çok uzaklarda yok hayatımda
    **Hatıralarda....

    YanıtlaSil
  3. Bu masal neden bitti ? aldattınız mı?

    YanıtlaSil
  4. Sadece bitmesi gerekiyordu. Şartlar öyle gerktiriyordu diyelim. Aldatmadan değil yani..

    YanıtlaSil
  5. Aşkı bulup ta kaybetmek zor..Ama en azından gerçek aşkı yaşamışsınız.Bunu yaşayamayan o kadar çok insan var ki...Bu da önemli..
    Köylü..

    YanıtlaSil
  6. Hello! I know this is somewhat off topic but I was wondering
    which blog platform are you using for this
    website? I'm getting tired of Wordpress because
    I've had issues with hackers and I'm looking at alternatives for another platform.
    I would be great if you could point me in the direction of
    a good platform.

    Here is my homepage ... Brochure Holder

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi,

      Blogspot is the best platform I can suggest. No problems I've had for all those years.

      Sil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.