21 Ocak 2010 Perşembe

Damızlık Erkek İhracı

Gazetede bir haber okudum, ve de okurken gülmekten tutamadım kendimi. Efendim Moğolistan nüfusunda azalma varmış. Sebebi de erkek nüfusunun kadınlara oranla az olması imiş. 6 kadına 1 erkek düşüyormuş sadece. Hatta erkek milleti ender bulunur olduğundan, başlık parası erkekler için ödeniyormuş. İşte hal böyle olunca, nüfus azalmasını engellemek için Türkiye'den 20.000 erkek isteyeceklermiş.


40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Eminler mi bizden erkek istediklerine? Hayır, biz mi yanlış değerlendiriyoruz acaba sevgili Türk erkeklerini. Bizim göremediğimiz ne var ki? Bir kere daha düşünsünler derim. Yahu bizim erkeklerin çoğu evrimini henüz tamamlamamış durumundadır. 

Hem onu bırakın sanki bizim ülkemizde kadın-erkek oranı çok mu dengeli ki, "kıymetli" erkeklerimizi yollayacağız? Biz bulamıyoruz daha düzgün bir tane, nereye gidiyorlarmış? 20.000 ile başlar gerisi gelirse, ne yaparız bilmiyorum vallahi?

Bakın o seçilecek olan 20.000 erkeğe sesleniyorum. Kendinizi yok "NTOC" ("Nesli Tükenmekte Olan Canlı" şimdi her şeyin kısaltması moda ya o bakımdan), yok efendim "NASE" ("Nüfus Artırıcı Seçilmiş Erkek") zannedip de, sakın ola ki havalara girmeyin. Bir kere size "damızlık" muamelesi yapacaklar, bildiğin "öküz" yani. Bu anlamda gidecek olanları nasıl ve neye göre seçecekler orasını artık siz düşünün. 

İkincisi onlar şimdi buldumcuk olurlar. Maazallah heyecena kapılıp, bir taraflarınızı koparabilirler. Aman diyim! Oturun oturduğunuz yerde.

Hem bize sordunuz mu? Kimi nereye yolluyorsunuz? Yollamıyoruz kardeşim. Damızlık Erkek İhracına son!! (Yani başlamadan son..)


8 yorum:

  1. elif korkma 20 binde gitse 200 binde 2 milyonda "öküz" bitmez bu ülkede. bence biran önce göndersinler kurtulalım derim.

    ha bide şu var. iskandinav, belarus, isveç, rusya ve diğer muhteşem ırklardanda ülkemize keşke 20 milyon kadarda biz alsakta şu bakımsız, orantısız ve bir okadar da aynaya bakmadan ukala geçinen "inek" lerimizden kurtulsak eğilmi:) herkes senin gibi değil be elifcim:)

    YanıtlaSil
  2. eheheheh :))
    Moğolistan’ın Ankara Büyükelçiliği Ateşesi açıklama yapmış, “İthal erkeğe ihtiyaç duyacak bir nüfus dengesizliğimiz yok. Türk erkeği ithal etmeyeceğiz”

    Yani özetle damızlık Türk erkeği ihracı başlamadan SON :)

    YanıtlaSil
  3. harikaydı.paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. yazıkk, sıkışınca gitmesinler zaten bizdede yok dersiniz.. Elinizdekileri de damızlık "öküz" falan diye aşağılarsınız. Ya siz ne cins birer varlıksınız.. Bence kadınların genini çözen ve onları keşfenden biri bulunursa, ona "gelmiş geçmiş en büyük buluşu bulan mucit" ünvanını vereceğiz.. Ha bu arada şu yukarıdaki müsvette erkek ede söyliyecek bir sözüm yok. Onu türk kadınlarına emanet ediyorum. Onlara ancak böyle erkekler yakışır.

    YanıtlaSil
  5. Yine eğlenceli; yine nüktedan...
    Bu yazıyı bana yazarsın diye bekledim ...
    Başlığıda şöyle olabilirdi :)

    "Yazılarıma peykti; ne yazık ki feykti "

    Yeni bir yazını aynı tadda okumak güzel geldi..

    Sağlıcakla kal

    YanıtlaSil
  6. bu sayfa nasıl açıldı bilmiyorum, hürriyet'in yolladığı haber maillerine bakarken çıktı birden.. neyse..

    şimdi şu olaya bakacak milyonlarca bakış açısı varken bu kadar sade, basit ve yüzeysel yorumlar olmasına çok şaşırdım. yinede iyi güldüm ama..

    YanıtlaSil
  7. Tüm yorumlar için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. olsaydı parada verirlerdi erkeklerimize kuyruk olurdu valla kuyruk!

    pardon parayla şey yapana bişiy diyorlardı aman neyse helal olsun zevk vermekten gıdım anlamayan Türk erkeklerine !hey erkekler partnerinizin %90 nı orgazm taklidi yapıyor ona göre .sevişmek sanattır.bizimkilerde de sanatçı ruhu yok ki ne yapsınlar.
    ama konu döllemekse 20-30 sn de çarçabuk yaparlar.ithalat için çok çok uygundurlar!

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.