7 Ocak 2010 Perşembe

Beni kategorize etme, benle oynama!

Sonunda sevdiğim erkek tipini buldum! Yani canım biliyordum da, bunun bir adı varmış,"Überseksüel". Daha metroseksüle yeni yeni alışmışken şimdi de bu çıkmış. Sabah Oben Budak'ı okudum da, o sayede öğrendim.

Efendim metroseksüel erkekler bildiğiniz gibi, böyle kendine dikkat eden, manikür pedikür yaptırıp da, istenmeyen tüylerinden epilasyon teknikleriyle kurtulan, bakımlı, giyimine kuşamına dikkat eden erkeklerdir.

Epilasyon, kıl tüy deyince aklıma geldi yine bir anım. Paylaşmadan edemeyeceğim. Bir cafede kalabalıkça bir grup oturmuşuz, muhabbet ediyoruz. Kadın erkek eşitliğiydi derken, laf lafı açtı. Konu metroseksüel erkeklere geldi. Ben de tabi "Bayan Gaf" olarak, pat diye dedim ki, " Yahu hiç anlamıyorum şu kılını tüyünü aldıran erkekleri. Erkeksin yani, ne aldırırsın kaşını filan. Çok feminen geliyor bana. Ama tabi adamın apoletleri varsa, ona birşey diyemem. Yaptırsın ağda, yaşasın temiz omuz başları!" Meğer gruptaki beylerden birinin de apoletleri varmış, hatta biraz boğazlı kazak durumundaymış ve de epilasyon yaptırıyormuş. Kızgın bakışlarını üzerime yöneltip, "Ne olmuş benim var ve aldırıyorum" deyince, kalakaldım tabi... Pot Elif diyebilirsiniz bana..

Gelelim überseksüellere. Biraz feminen huylar gösterip de gay olmayan, ilgili alanı yine kadınlar olan erkekler ya bu metroseksüeller, işte überseksüeller bu grubun biraz daha maço vari olup da vücudunu geliştiren, daha erkeksi özellikler sergileyenler oluyormuş. Dış görünüşlerine de dikkat ederlermiş, ama daha erkeksi modda. Giyim kuşamda tarz sahibi olurlarmış. Futbola, arabaya düşkün olurlarmış. Aslında böyle söyleyince, yani araba, futbol, bira içmek vs tipik Türk erkeği portresi geliyor insanın aklına. Ama yapmayın canım Türk erkeklerinin çoğu spor yapmıyor, vücutlarına dikkat etmiyor. Türk kası derler ya hani, göbek olayını sempatikleştirmek adına. Belli bir yaştan sonra yürürken onlardan önce gider, fazla su içince lıkır lıkır eder, bildiğiniz göbek yani. Allah için yeni nesil öyle değil, dikkat ediyor sporuna, vücuduna..


Yahu bırakın metroseksüelleri, überseksüelleri. Asıl Kıvanç, özel yemek davetlerine 200.000 USD'ye gidiyormuş. Ne yapsak, para mı biriktirsek kızlar? Ne olmuş yani erkeklerin fantezileri olur da, biz bayanların olamaz mı? Tamam benim fantezim de işte bu! Yatırırız Kıvanç'ı masaya, koyarız üstüne yemekleri. Şimdi moda ya. Azıcık sulu bir yemek seçelim ki ekmek banarız olmadı. Ya da arada çatal batırırız orasına burasına. Eee tabi o kadar para vermişiz hakkımız. Yahu o para da birikmez ki şimdi, ha deyince. Bir 20 TL versek, bir bardak su da mı içmez bizimle? Yok olmaz, Kenan'ım Ezelim var. Onu aldatamam. Hem Kenan tam überseksüel. Kıvanç'ta biraz metoroseksüllik var ki, hoşlanmam o kadarından. Benden daha çok kıl tüy muhabbeti yapan,  bakımlı erkekten... Erkek bakımlı olacak tabi, ama erkeksi anlamda.

Kadınlar için var mı bu tür ayrımlar? Benim bildiğim yok. Zaten kanımca, erkekleri böyle kategorilere ayıran da kesin bizizdir. Severiz ya böyle sınıflandırmalar yapmayı, etiketlemeyi. Ben erkek olsam Sezen'in şarkısında dediği gibi basardım yaygarayı;

Beni kategorize etme
Benle oynama
Yaftayı yapıştırıp
Bana isim koyma
Karikatürleştirme beni

İlahlaştırma
Tabulaştırma sakın tabulaştırma
Ben seni öyle sevdim öyle sevdim
Ben seni öyle sevdim böyle mi sevdim......

Über ya da metro, sizi seviyorum. Sadece kadınların olduğu bir dünyada yaşamak çok sıkıcı ve de çekilmez olurdu. Hayat balık ve rokayı, rakısız yemeye benzerdi. İyi ki varsınız...


7 yorum:

  1. ekmek banarız kısmı kopardı valla! ABLAN

    YanıtlaSil
  2. Ya bak ne var biliyor musun, bu metro veya uberseksuel tanimlamalari aslinda karekter/Kisilik ile pek de ilintili degil. Yani omuz killarini aldiran biri cok durust, onurlu, koruyucu, caliskan iken omuz killari gayet erkeksi bir adam yalanci, onursuz, bencil ve tembel olabilir. Yada tam tersi. Bu tip gruplamalar bizleri asil onem vermemiz gereken seylerden uzaklastiriyor. Bir insani degerlendirirken kullanmamiz gereken kriterler daha temel ilkeler olmali yoksa bakimlilik olcusu gibi ayrintisal seyler degil. Adam esmer ve korkak olablilrken, sarisin mavi gozlu guzel giyimli biri ve kahraman ruhlu olabilir. Bknz Mustafa Kemal.
    Birde sanki senin konuya yaklasimin hic iliski yasamamis biri gibi. Sanki 18 yasinda erkekleri tanimayan ve onlarin kaslarini gorunce icinden titreyen saf kizlar gibi. sen emin misin 32 yasinda ve sehirli olduguna?
    Ali

    YanıtlaSil
  3. en güzeli caanım anadolumdan çıkmış kategori kardeşim evcimen olacak helal süt emmiş olacak eli yüzü düzgün olacak işte.. daha neyin tartışması yav =) Beni kategorize etmeyin uleyn =)

    ya bu arada isim nasıl belirtiliyor çözmüş değilim biri açıklarsa çok makbule geçecek..

    YanıtlaSil
  4. Anonim olarak seçtiysen profilini, yorum yazdıktan sonra adını yazman yeterli..

    YanıtlaSil
  5. Hahahahah, o kadar seyin sonunda Sezen'in sarkisi hakikaten anlatmis herseyi birkac dizede.

    Seveceksen, o oldugu icin seveceksin, cunku hicbir sey, hem de hicbir sey eskisi gibi kalmayacak.

    Kadinlar icin de var aslinda bazi isimlendirmeler... Pacoz, Citir, Kedicik gibi diyelim :P

    (Ayrica FB'da bana uberseksuelligi yakistirdiginiz icin tesekkur ederim Elif hanim :)) "Keske, ah keske" diyelim)

    YanıtlaSil
  6. Evet evet bu yazınızı beğendim :) Takdire şayan bir yazı diye düşünüyorum. Sabah erken saatte yüzümde bıraktığınız tebessümü gerçekten geri getirdiniz bu yazıyla :) Ama zannetmeyin ki bu yazınızla ilgili kafamda soru işaretleri ve çakışan düşünceler yok. Sadece bugün üzerinize fazla geldiğimi düşünüyorum ve köşeme çekilip susuyorum =)

    YanıtlaSil
  7. o zaman bunu da okuyun, susmayınnnn

    http://sehirlikiz.blogspot.com/2009/11/monoton-seks-mi-maraton-seks-mi.html

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.