11 Aralık 2009 Cuma

Takım Çalışması, Her Zaman ve Her Yerde

Para + Erkek (≥1) + Kadın (≥1)= Seks Partisi

Vallahi ben anlamıyorum bu erkekleri.. Biraz cepleri doldu mu, adamlara birşeyler oluveriyor. Sanki dolan cepleri değil, töbe töbe.... Gözleri dönüyor, libido patlaması yaşayıp, soluğu hatunların yanında alıveriyorlar. Hatta olayı daha da büyütüp, bir nevi sosyal sorumluluk projesi gibi algılayıp arkadaşlarını, kankalarını da dahil ediyolar. Oldu mu size grup seks, ya da gündemde dönen haberlerde duyduğunuz üzere Fenerbahçeli bazı futbolcuların yaptığı gibi "seks partisi", hem de kelepçelisinden. Eeee adamları suçlamamak lazım. "Takım çalışması" olgusu empoze edile edile, her şeye bir takım çalışması gözüyle bakar olmuşlar. Takım çalışması, her zaman ve her yerde.


Peki nedir bu olayı çoklu yaptıran dürtü? Kalabalık olunca daha mı eğlenceli oluyor? Atraksiyon mu artıyor? Yoksa çocukken bize verdikleri öğütte olduğu gibi, "oyuncaklarımızı" başkalarıyla paylaşmanın insanı yücelteceği fikrinin devamı mıdır bu?

Bir de mesela neden bu eğilim erkeklerde daha çoktur? Bir kadın kalkıp da, "Hadi sevgilim, cumartesi akşamı evde seks partisi verelim. Arkadaşları da çağıralım" demez. Diyen de çok azdır diye düşünüyorum, ve öyle umuyorum.

Herkesin bir rolü mü oluyor bu olay esnasında? Sonuçta kalabalıksınız. Kim ne yapcak, nerede duracak bunlar mühim konular tabi. Yalnış uygulama yapılırsa, olay tamamen curcunaya dönebilir maazallah. Ya da bu işin kitabı mı var, şekillerle anlatan cinsten? Bakınız Şekil 3-5a... Nasıl diyaloglar dönüyor?

- Sen şuradan tut.
- Hıh, tamam. Sen de şöyle yat.
- Ahhh saçım, saçıma bastın!
- Ay olmadı, şu tarafa dön.
- Yok yok böyle olmayacak, en iyisi önce ben.
- Sen kimsin?!?

Yaşla ilgisi var mı? Konu erkekler olunca, her yaş diyesim geliyor. Erkek her yaşta erkektir. Yani öyle sanmaya devam eder, ne diyim. Kadınlar ise kanımca olayı başlatan taraf olmadığı için, seçici değil seçilen taraf olduğu varsayımından yola çıkarak ve de erkek kısmının "çıtır" dedikleri, gevrek kıvamdaki bayanları seçeceği düşünülürse, kadınların yaş ortalamasının daha düşük olduğu sonucuna varabiliriz. Tabi bunlar hep varsayım.

Peki para ile ilgisi var mı? Bence var. İnsanlar paralanınca, her şeye doyuyorlar. Ve belki de bu yüzden farklı arayışlara giriyorlar. Aklınıza gelebilecek her alanda arayış. Baksanıza Fenerbahçeli futbolculardan Bilica, Vederson, Santos ve Kazım özellikle son iki ayda (artık ne olduysa o son iki ayda) Mariott Otel'in kral dairesini 1.500 Euro'ya defalarca tutarak, kelepçeli seks partileri düzenlemişler. Amannn, yanlış anlamışlardır canım! Çocuklar antrenman yapıyormuş altı üstü. Ne var bunda?

Aslında paralı olsun ya da olmasın, tüm erkeklerin ve belki bir kısım kadının da içinde bir uhde olarak bu fantezi yaşar. Kimisi bu fanteziyi gerçekleştirir, kimisi gerçekleştirmez ya da gerçekleştirme fırsatını yakalayamamıştır. Yalan mı? Erkeklerin en büyük fantezilerinden biridir. Ne varsa o kadar elzem bu merette? Harala gürele yapılan bir şeyden ne zevk alıyorlarsa artık.

Bana kalırsa sapkınlık ve de azgınlıktan başka bir şey değil, hiç kusura kalmayın. Zevk almak ise amaç, bir taneyle de alınır. Neyinize yetmiyor? Yahu ne demişler "nerede çokluk, orada b....."



16 yorum:

  1. Hahahahahah! Cok eglendim bunu okurken ya :))))

    YanıtlaSil
  2. olayı sadece erkeklerle ilgili gibi göstermişsin. o ortamda kadınlar da oluyor. erkek erkeğe yapılmıyor ya bu iş. kadın sevgilisine hadi seks partisi verelim demez doğru, bir erkek de sevgilisine böyle bir teklifte bulunmaz. ama bu işi teklif edebilecek kadınların sayısı tahmininin çok çok üstünde emin olabilirsin. bu sefer olmamış, üzgünüm...

    YanıtlaSil
  3. Ben libidosu patlak bir erkek olarak param olsa da gruba karşıyım. Hem domuz gribi de var mazallah... :)) Ayrıca kelepçe kullanma konusunda da Fenerbahçeli futbolcuları kınıyorum, insan gibi yapsalar olmuyor muymuş...? :))

    YanıtlaSil
  4. Sevigili adaşım Adsız,

    Bence dürüst değilsin. Bu işi teklif edecek erkek sayısı her zaman kadınları katlar... Bence olmuş yazı... (Bunu teklif edecek kadınlar genelde motordur, ama adı geçen fantazi her erkeğin hayalini süsler... )

    YanıtlaSil
  5. En azından sizi birbirinizden ayırabileceğimiz şekilde isim yazarsanız memnun olurum. İsminizi açıkca yazmak istemiyorsanız da, başharflerini yazabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. sevgili Adsız 3 :)

    benim yorumumdan kadınların erkeklerden daha çok bu işi teklif ettiğini söylediğimi nasıl çıkardın anlayamadım. tabi ki her erkeğin fantazisidir ama bu fantaziye sahip kadın sayısı azımsanmayacak kadar fazladır. motor ya da değil. yazıda, parayı bulan erkek gruba dalıyor havası gerçekçi gelmedi sadece bana.

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok komik olmaya başladı burası yorumları yazanda,yazanda tek kişi bu yazıyada hemen yorum yapılmış Allah Allah sıraya girin :))) bir Emre Bey ismini yazıyor helal olsun onada

    Biliyor

    YanıtlaSil
  8. Adsız3 ve Adsız211 Aralık 2009 16:07

    Sevgili Adsız1,

    "..ama bu işi teklif edebilecek kadınların sayısı tahmininin çok çok üstünde emin olabilirsin" demişsin de... Kaç tane böyle kadın tanıdın tam rakam verebilir misin? Senin tahminin kaç tanedir ya da yüzde olarak belirtsen kaç olur? Benim tanıdığım erkeklerin %80'i kendileri -tek- olmak üzere (!) 3-4 kadınla beraber olmak isterler, geri kalan %20'lik yok istemem diyenler de yalan söyler... Ben 3-4 erkekle beraber olmak isteyen 1 ya da 2 kadın tanıdım hayatımda mesela... Bunu da tüm kadınlara oranlamayalım isterseniz... Ayrıca sen "şehirlikız"ın tahminini nerden biliyorsun da onun tahmininden fazla sayıda bu tipte kadın olduğunu söylüyorsun? Neyse uzatmak istemiyorum daha fazla dürüst olalım yeter...

    YanıtlaSil
  9. Parti mi nerde ??? Mucxxxxxx

    YanıtlaSil
  10. sevgili adsız2-3,

    senin tanıdığın erkeklerin %80'inin bu düşüncede olduğunu bilmen ve bu düşünceye sahip sadece 1 ya da 2 kadın tanımış olman gayet normal. sen de takdir edersin ki erkek erkeğe muhabbette geçen bu konular, erkek-kadın muhabbetlerinde geçerse tuhaf olur. onlar da kendi aralarında neler konuşuyorlar kim bilir... "motor" olarak adlandırdığın bunu teklif eden kadınlara karşılık, o %80'in içinde kaç tanesinin bunu teklif etmeye cesareti vardır acaba? ya da bunu sence erkekler mi teklif eder, yapmak isteyen kadınlar mı? ben kadınlar daha fazla bunu ister demiyorum. sayı olarak sana katılıyorum. söylemek istediğim bu işin bokunu erkeklerin üstüne atmamak lazım.

    adsız1

    YanıtlaSil
  11. Adsız2 ve Adsız311 Aralık 2009 17:08

    Sence 4 kadın birleşip 1 erkeğe "gel senin de fantezindir, biz de aramızda anlaştık" deyip teklif mi ederler? Yoksa bunu erkekler para karşılığı(yeterince paraları olduğunda) motorlarla mı yaparlar? Of gerçekten uzadı... Şehirlikız haklı her halukarda da !

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir yazı olmuş harika fenerli futbolcuların uçkurlarına değinmeniz ise harikulade hele şu günlerde Türkiyenin böyle yazılara ihtiyaçı var fantezilerle ilgili yazılarınıza devam edin lütfen size yakışıyor.

    YanıtlaSil
  13. Adsız2 ve Adsız311 Aralık 2009 22:50

    Sevgili adsız1,

    Haddini iyice aştın bence... Gereksiz muhalefetinin senin açından da gereksiz olduğunu anladığında saldırganlaşman beni şaşırtmadı. Sana sadece gülüyorum ve aşağıdakileri düşünmeni istiyorum.

    1) Sanane kimin neresine değinildiğinden? (Sen değinme)
    2) Sana ne kimin hangi yazıya ihtiyaç duyduğundan? (Türkiye seninle gurur duyuyor şu an)
    3) Sana ne milletin fantezilerinden? (Bu yazıda fantazi yapan şehirlikız değil FB'li futbolcular)
    4) Sen kimsin ve şehirlikızı ne kadar tanıyorsun da birşeyi ona yakıştırıp yakıştırmama hakkına sahip olduğunu düşünüyorsun? (Sen ahlak polisi misin?)

    YanıtlaSil
  14. sakin olup nefes almanı tavsiye ediyorum. aradaki adsız ben değilim. konuyu uzatmanın alemi yok.

    adsız1

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar,

    Eğlenceli bir yazı yazmaya çalıştım, okurken keyif alabileceğiniz. Lütfen gereksiz tartışmalara girmeyin. Tabi ki herkes istediği yorumu yapabilir, fakat lütfen polemik yaratmayın. İkili tartışmalara dönüştürmeyin olayı.

    Ve rica ediyorum isim yazın, gerçek olsun olmasın.

    YanıtlaSil
  16. Her nekadar geçen senenin yazısı olsada bende yorumda bulunmak istedim.. Adsız ların atışmaları yazıdan daha eğlenceli ve ilgi çekici =) olmuş çok iyi x)

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.