9 Aralık 2009 Çarşamba

Mükemmel Aşk


Hep söylenen bir laf vardır. Hayatınızın bir evresinde illa ki siz de kullanmışsınızdır. "Sevgilin olsa bir dert, olmasa ayrı bir dert..."

Hayatımızda biri olmadığında sürekli aynı soruları sorarız kendimize. Neden yalnızım? Niye ben? Neden hep ben? Benim neyim eksik ki? Adeta hayatı kendimize zindan eder, kura kura kendi kendimizi heba ederiz. Bunalım takılırız bir dönem, yüzümüzden düşen bin parçadır. Hiç çekilmez bir haleti ruhiye içinde oluruz. Negatif elektrikler saçıp, etrafımızdaki zavallı insancıkların şakralarını alt üst ederiz.

Hep ister dururuz biri olsun, paylaşımlarda bulunalım o kişiyle. Bizi sevsin, güldürsün, biz de onu sevelim. Bir sevgi yumağı olalım, birlikte apalak topalak yuvarlanıp gidelim isteriz. İsteriz, isteriz, istedikçe isteriz de, öyle biri olduğunda, bu sefer de başka dertler buluruz kendimizi de, o kişiyi de yıpratacak...

Saat kaç oldu niye hala beni aramadı? Ne yapıyor şu anda, yoksa başkasıyla mı? Olamaz, beni aldatıyor mu yoksa? Beni seviyor mu, yoksa sevmiyor mu? Ben bu sorumluluğu kaldıramayacağım galiba?!!?!!? Ufff hep birlikte mi zaman geçireceğiz yani? Neden şimdi böyle dedi? Neden beni anlamıyor? Sanırım benim sevgim bitti. Offf yürümeyecek bu, en iyisi bitirmek. Biz ayrılalım...

Boş verin tüm bunları. Bakın ben size karşılıksız sevgiyi, sonsuz sadakati sunuyorum. Sizi saçınız başınız darma dağınık olsanız da, paçoz bir halde dolaşıyor olsanız da, bir gram makyaj yapmamış olsanız da, hatta kocaman göbeğiniz, sarkmış göğüsleriniz ve de selülitleriniz ile sizi seve seve kabullenip, size tapacak bir aşkı vadediyorum. Siz gel deyince gelecek, git deyince gidecek, ne isterseniz yapacak, tamamen size itaat edecek. En önemlisi sizi çok ama çok sevecek, hem de karşılık beklemeden...


Nasıl mı? Şimdi hemen kalkın oturduğunuz yerden. Bir alışveriş merkezine gidin. Oradaki petshoptan ya da en güzeli bir hayvan barınağından küçük, tatlı, sizi bekleyen o yavru köpeği alın. İşte size mükemmel aşk...




6 yorum:

  1. valla haklısın be kardeşim, sen bu aklı bana bekarken niye vermedin be vicdansız!hep sana hep sana bencil olma sencil ol azıcık....

    YanıtlaSil
  2. adsız değilim ben ya ablanım ablan ebuş

    YanıtlaSil
  3. aman Gürkan Abi duymasın :)))

    YanıtlaSil
  4. sonuna kadar katılıyorum... bu karşılıksız sevginin ne olduğunu aslında bize en iyi onlar anlatmıyor mu!!! umarım herkes bu dumanlı(!) karanlık dünya da bu sevgiyi tatma fırsatı bulur......

    YanıtlaSil
  5. You create your sadness, you create your happinies cause you create your reality... It's only you, nobody else and nothing else...

    YanıtlaSil
  6. evcil hayvan beslemekle, bir insanla iliski yasamanin cok da benzer oldugunu dusunmek sacma.
    Evcil hayvanin sana ihtiyacai vardir. Bu egonu biraz tatmin edebilir ve belki, oda bazi zaman, yalniz olmadigina kendini inandirman icin yardimci olabilir.
    Bir birliktelikte ise her iki kisinin de birbirine ihtiyaci vardir. Tom cruise un Jerry Mcguire filminde sevgilisine soyledigi gibi; "sen beni tamamliyorsun..."
    Ali

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.