4 Aralık 2009 Cuma

Dikkat! İtinayla Evlendirilir..


"Good Luck Chuck" adlı filmi izlediniz mi?

İzlemediyseniz, kısaca film, daha doğrusu beni ilgilendiren kısmı şöyle; Chuck küçüklüğünde kendisinden hoşlanan bir kıza yüz vermemiş, kız da bunun üzerine ona büyü yapmış. Chuck ne zaman biriyle çıksa, kısa bir süre sonra terkediliyormuş ve kızlar ondan sonra çıktıkları ilk erkekle evleniyorlarmış. Bu durum daha sonra kızlar arasında kulaktan kulağa yayılmış ve Chuck'a da adeta bir şans tılsımı gözüyle bakar olmuş tüm kadınlar. Onunla birlikte olabilmek için sıraya girmişler. Tabi normal, sağlıklı ve de bekar her erkeğin yapacağı gibi, o da bu durumdan faydalanmasını bilmiş. Taa ki aşık olana kadar. Neyse daha fazlasını anlatmayayım, belki izlemek isteyenleriniz olur, ki bence kaçırılmaması gereken cici bir film.

Gelelim benim hikayeme. Neden ben size bu filmi anlatıyorum sorusunun cevabına. Bende bir gariplik olduğunu evvelden beri bilirdim. Ama sebebini bir türlü açıklayamazdım. Taaa ki bu filmi izleyene kadar...

Ben kendimi bildim bileli (yok o kadar eski değil de, 25'ten sonra diyelim), ne zaman biriyle çıksam, ve ayrılsam, ayrıldığım kişinin benden sonra çıktığı kişiyle evlendiği haberini almışımdır. Ama yok, öyle bir veya iki kişi değil. Yahu amannn siz de! O kadar da çok kişiyle çıkmadım canım. Bakın dinleyin. Benim o kişi ile çıkmama gerek de yok. Mesela diyelim ki arkadaşlarım beni biriyle tanıştırırdı. Hatta bir keresinde sadece yemeğe çıkmıştım. Hepsi o kadar. Sonra Esra (yani date'i ayarlayan arkadaşım, hiç de hoşlanmam böyle matchmaking olaylarından ya, hadi neyse) birkaç ay sonra aradı, ve bana o beğenmediğim kişinin bla bla tarihte evleneceği haberini verdi.

Bir defasında da bana sadece resmini yolladılar vatandaşın, sanırım ona da benim fotoğrafımı facebook'tan göstermişler (yaaa facebook sen nelere kadirsin, ne kadar hayırlı işlere vesilesin). "Aman yok, tipim değil" dedim. Derken hopppp!! Daha bugün aldım haberi 13 Aralık'ta evleniyormuş. Örnekleri çoğaltabilirim inanın.

Şimdi düşünüyorum, acaba ben kime vakti zamanında ne yaptım da, böyle lanetlendim. Yeri gelmişken, beni lanetleyen şahıs, sana sesleniyorum. Bak eğer bunu okuyorsan, çok üzgünüm gerçekten. Özür dilerim. Sana ne yaptım bilmiyorum, ama kaldır şu laneti de sonsuza kadar yalnız kalmayayım. Lütfen..

Bu arada İsviçreli bilim adamları test etmemiş olsa da, ben %100 garanti veririm. Denenmiş ve onaylanmıştır tarafımca. Evlenmek isteyip de evlenemeyen, kısmeti kapalı eş, dost, akrabanız var ise (tabi erkek olacak), bana yönlendirin. Hatta yönlendirmenize de gerek yok, bir fotoğrafını yollayın yeter. Ben de itinayla evlendiriyim.


1 yorum:

  1. Buyutup yetistirip egitip gonderdik, baskalari murvetlerini gordu Elif cim ;) Bizimkisi amme hizmeti. Saygin

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.