28 Aralık 2009 Pazartesi

Şenim, neşeliyim. Öyleyse gay'im..

Arkadaşlarla Nu Pera'ya yemeğe gitmiştik vaktiyle. Homojen bir gruptuk, yani canım kızlı erkekli. Müzik hoş, yemekler güzel, ortam şahane, keyifler keka..

Henüz bütün masalar dolmamıştı biz gittiğimizde. Her ne kadar yanımızda baylar da olsa, biz single hanımlar içimizden "Ayyy şu yan masalara bari hoş tipler gelse de, gözümüz bayram etse" diyorduk. Derken boş olan yan masaya 4 kişilik bir grup geldi. Hepsi erkek ve hoşlar... Bizlerde gözler faltaşı tabi, yani Allahtan başka bir şey dilesek olurmuş. Başlarda anlamadık, derken hal ve hareketlerinden anladık ki çiftlermiş. Zaten biz de şans ne gezer..

Neyse bizim masadaki beyler hoşlanmadı bu durumdan. Oysa ki öyle neşeli, öyle tatlılardı ki, yaydıkları pozitif enerji bizim masaya da sıçramıştı adeta. Hatta biz kızlar başladık muhabbete yan masayla. İnanın sizden benden daha estetik, daha kibardılar. Bir kadeh tutuşları vardı, yani ders almamız lazım o derece göze hitap eden bir zarafet.. Sonrasında başladık masadan masaya ikramlara. Kanki olduk adeta.


O kadar dalmışız ki yan masa ile muhabbete, şöyle bir kafımızı çevirdik ki ne görelim. Bizim arkadaşlarda, yani beylerde surat beş karış. Neymiş efendim homofobiklermiş. Ne lüzumu varmışmış, konuşmayacakmışız onlarla. Bakmaya bile tahammülleri yokmuş. Tabi ben görürdüm onları, yan masadakiler erkek değil de bayanlardan oluşan bir gay grubu olsaydı.


Yani ne oluyor anlamıyorum ben. Nedir bu erkeklerin, erkek gaylere karşı bu tutumları? Korkuyorlar mı? Ne var yani, gelip ırzınıza filan geçerler diye mi uzak durursunuz? Yahu onlar da sizin benim gibi insanlar. Sadece cinsel tercihleri farklı. Eee madem bu kadar tepkilisiniz "gay"liğe o halde lezbiyenliğe de karşı olun. Oysa ki nedir, genelde erkeklerin bir diğer fantezisidir lezbiyenler. Demek ki başka bir sebebi var. Olay sadece aynı cinsiyetten onların birlikte olması değil demek ki. Peki nedir?

Bu arada unutmadan söyleyeyim, "gay" şen, neşeli, zevk ve sefa düşkünü anlamına da geliyor. Biliyor muydunuz bunu? Bu anlamda şahsen ben çok gayimdir, gay olanları da çok severim. Ya siz?


4 yorum:

  1. Gay'lerin neşeli, şen, şakrak insanlar oldukları kesin. İnanılmaz güzel muhabbetleri vardır. Beğendiklerini de belli ederler ama o kadar. Karşılık bulmazsa üstüne gelmezler insanın. Bu aşamada homofobik olmanın hiçbir anlamı yok bence. Bayanların gay'leri sevmesine gelince. Kendisine zarar vermeyecek bir erkekle muhabbet etmek ve zaman geçirmek fikri güzel geliyor bayanlara. Yakın bir bayan arkadaşım, dışarı çıktığı zaman en çok gay'lerle eğlendiğini ve en çok onların yanında kendini güvende hissettiğini söylemişti. Haksız da sayılmaz, gecenin ilerleyen saatlerinde alkolün de etkisi ile yavşama ihtimali yok. Onların takıldıklar mekanlar belli olduğu için ne straight erkeklere ne de kadınlara zararları var. O yüzden korkmaya da gerek yok.

    YanıtlaSil
  2. Bu gaylik konusunda cok neseli sen sakrak insanlar diye bi kalip olustu. Sanki adamlarin baska secenegi var mis gibi. zaten toplumun cok onemli bir tabusunu kirdiklari icin tepki aliyo adamlar, bir de sempatik olmasalar tamemen dislanirlar. Yani sempatik egelenceli bir tip cizmeye mahkum adamlar. Elbette onlar da insan ve herkes ile ayni hakalra sahip olmalilar ancak gayligi normallestirmek onlara 3. cins gibi kabullenmek topluma zarar verir.
    Ali

    YanıtlaSil
  3. Ben hemen sebebi soyleyeyim, zira kendi adima "karsi" olmasam da "benden uzak olsunlar mumkun mertebe" diye dusunenlerdenim...

    Neden?

    Cunku dusunmek midemi bulandiriyor. Cunku (dogal olarak) erkek vucudu cekici yada guzel gelmiyor. Ve olur da iki erkek vucudunu fazla yakin dusunursem (gormeyi tamamen geciyorum) kotu oluyorum :)

    O yuzden de uzak olsunlar, mutlu olsunlar:)

    YanıtlaSil
  4. Emre beye erkek oldugu için gaylik tiksin geliyor olabilir. Ama önünüzde 2 tane teenage güzel kiz (lezbiyen) tabiri caiz ise ''birseyler yapsa'' bunu tiksinç degil cekici bulursunuz yaniliyor muyum? :)

    Kimlik sorunu her kimde ne düzeyde yaşanırsa yaşansın mutsuzluk kaçınılmazdır. Ben yinede bu insanların pozitif, neseli ve mutlu olmak icin cabalamalarına saygı ve empati ile bakıyorum. 3. veya 4. cins farketmez. İnsan olmanın şartlarını ruhlarında hissedip taşısınlarda ne olursa olsunlar. Sonuçta gaylik bulaşıcı değil korkmaya lüzum yok.

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.