4 Kasım 2009 Çarşamba

Düşünüyorum ve Söylüyorum



Yahu cinsellikle ilgili bir yazı yazdım, ay yazmaz olaydım. Ne kadar tabuları olan bir milletiz. Aynı kuşaktan olduğum insanlar bile hiç beklemediğim tepkiler verdi. Bu mudur yani?

Herkes kendi hayatını yaşar, dolayısıyla da kendi yaptıklarının, doğru ya da yanlış olsun, sorumluluklarını taşır. Her kişi kendi düşüncesini savunmakta özgürdür, bunu faaliyete taşır ya da taşımaz o ayrı. Ben de düşüncemi yazdım. Gözlemlediklerimi kaleme aldım. Ne var bunda büyütecek?

Hemen damgalandım. Duygusuzsun diyen de oldu, "Her önüne gelenle yatıyorsun" deme cürretini gösteren  de oldu. Ellerinden gelse recm uygulayacaklar. Beni tanıyan da tanımayan da yaptı bunu, benim ve hayatımın nasıl olduğunu bilmeden... Neden? Düşüncelerimi yazdım diye. Evet ben öyle düşünüyorum. Ve düşündüğümü söyleme cesaretine de sahibim. Ne var bunda? Düşünmek ve bunu söylemek yasak mı? Zaten başımıza ne geldiyse sesimizi içimizde tutmaktan, monologlar yapmaktan gelmedi mi?

Kimsenin kimseyi yaptıklarından, hatta düşüncelerinden dolayı yargılamaya ya da etiketlemeye hakkı yoktur. Bazılarımız daha açık görüşlüdür, bazılarımız değildir. Bazıları dinibütündür, mutaassıptır, bazısı değildir. Fakat ne olursa olsun bu o kişinin inancıdır, düşünce yapısıdır. Kimseye bu konuda laf söylemek düşmez, düşmemeli de.

Düşünüyorum ve söylüyorum, açık yüreklilikle. Söylemeye de devam edeceğim.. Beni ben yapan şeyden, "düşünmekten" ve düşüncelerimi dile getirmekten vazgeçmeyeceğim. Susmayacağım..



4 yorum:

  1. Eger kastin bir onceki yazi ve Adsiz olarak yorum yapan birkac fazla zeki insansa, bosver ya... Onlardan cok var dunyada, her yerde.

    Cogunlukla bitkilerden daha az faydali olduklarini dusunuyorum ben, en azindan bir bitki gunun yarisini oksijen tuketerek geciriyorsa, kalan yarisini ureterek bitiriyor.

    YanıtlaSil
  2. Ben, geçen yazıda adsiz olarak yorumları yazan kişiyim tek kişi.O yorumları yazdım açıklamasınıda sadece yazara yapmayı düşünüyorum.Çok önce ismimi yazarak yorum yaptım.Daha sonra ki yazılarda ise ara sıra adsiz olarak yorum yazdım.

    Madem yorum yapmak yerine yorumculara hakaret etme yolunu seçtiniz o zaman aynı yöntemle cevap vereyim( yok yok ben insanlara bu kadar kolay hakaret edemem )

    Sizde bundan önce ülkeyi ilgilendiren ( teroristlerin ülkeye kabulu alakalı yazılmıştı aslında ) ki çok sevdiğim ülkemdir her ırkıyla sorunuyla benim halkımdır.(Bunu neden yazıyorsam kendimi yazar gibi sonradan ispat etme gereği duyarak ama yazmalıyım, zorunlu kalıyorum.) halkımız hakkında sadece ve kolay bir şekilde o insanların ekonomik durumlarını, sağlık ihtiyaçlarını, alamadıkları eğitimi ve bir sürü eksik sanki bunları unutmuşcasına ( acaba bilmiyor mu ?) sadece hakaret etmeyi tercih ettiniz gerizekalı,aptal gibi bunları yazmak kolay tabi sizde aynı ülkede yaşıyorsunuz aynı halktansınız bunu unutmayın.( Sadece bu yorumunuzu okudum en yakın buydu.Acaba diğer yorumlarda böyle mi ? insallah değildir. )

    Bu yoruma gelince, evet bitkiler çok güzel hakaret etmek için yaratıcııııı(yaratıcı olmaya çalışmak buradaki yorumcularda moda ) bir şekilde bulunmuş.Bu yoruma bu kadar yeter.

    Neyse ben hakaret etmeyim kendim olayım.Sonra yine şehirli kız yorum yapmama izin verirse belki sonra yine yorum yaparım.Çünkü her yorum burada yer almıyor onun izni gerekli.

    Yorumcu isteği : Keşke yazar, yorumlarda sadece kendi yazılarının içerikleri hakkında yazılmasına izin verse diğer yorumculara hakaret edilmesine izin vermese daha pro olur ileriye dönük.

    Etiketler:And Justice for all(metallica),adsiz,yorum,şehirli kız,bitkiler belki sonra hayvanlar,ülke sorunları,yaratıcııııı

    Slck

    YanıtlaSil
  3. Sayin Adsiz,

    Oncelikle, inatla "ben adimi soylemeyim, ne istersem yazayim, oh mis" mantigini atmadiginiz surece ciddi bir goruntu sergilemiyorsunuz gozumde... Medeni cesaretinizi gosterin, hakediyorsaniz saygiyi bulursunuz.

    Ayrica, ulkeden/dogudan/batidan agzinizi acip, beni bilmeden (sadece 1 yorumumu okudugunuzu siz soylemissiniz, once taniyin.. Ben adinizi bilsem tanima firsatim olurdu, Slck yerine Selcuk yazabilseydiniz mesela), o bolgeyi yada bu bolgeyi farkli gozle gorerek ve gostermeye calisarak gelebileceginiz bir yer yok.

    Ayrica, yazardan (kendisinin bir adi var) koruma talep etmeden once, ona ve dusuncelerine saygi gostermeyi ogrenseniz... Daha iyi olmaz mi?

    Emre SUMENGEN (Bakin, cok zor olmuyor tam isim yazmak)

    YanıtlaSil
  4. YA KİM BU ADSIZ SLCK FALAN DİYOR AMA SOYADI ÖNEMLİ ARKADAŞLAR NE GİBİ BİR KUYRUK ACISI VAR ACABA?RESMEN KİN KUSUYOR......YAPILAN YORUM DEĞİLKİ SALDIRGAN ELEŞTİRİ!ACITMAK İÇİN ELEŞTİRİ .BENCE AMACI BU BLOGU ADSIZIN YORUM BLOGU HALİNE GETİRİP SABOTE ETMEK ,ÖNEMSEMEYİN O YAZSIN DURSUN. EBRU

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.