7 Ekim 2009 Çarşamba

Esmer severim. Sarışın, Kıvanç Tatlıtuğ'u severim..

Erkeklerin tercihi olur da, biz bayanların tercihi olmaz mı? Olur tabi. Bizim de zevklerimiz var. Bizim de tercihlerimiz var..


Mesela ben esmer severim. Kara kaşlı, kara gözlü olacak erkek dediğin. Baktı mı içini yakacak. Hatları belirgin olacak ki, erkek olmanın anlamını, hakkını verecek bakışları. Sarşınları işte bu yüzden sevmem. Kıvanç hariç tabi, o bir istisna. Allah'ın boş zamanında yaratıklarından Kıvanç..

Atletik olacak erkek dediğin. Yani spor yapacak. Kas yığını da olmayacak tabi, makul seviyede ve makul yerlerde olacak kaslar. Aman yapmayın canım, siz de çok fesatsınız. "Makul yer" yani, kollar ve karın, eh kalçada da olsa fena olmaz tabi. Geniş omuzlar, hafif kaslı kollar. Bayanlar bugün galiba sizin için yazıyorum.



Nerede kalmıştık? Evet kaslar (yummyyyy). Kollardan başka tabi karın bölgesinde olmalı, seyri pek bir güzel oluyor. Ne deniyordu karın kasına? Türkçesi "baklava" (adı bile tatlı), İngilizcesi "six pack". Siz erkekler nasıl selülitsiz bacak, göbeksiz bir karın istiyorsanız, biz de sizlerin gözümüze hitap etmesini istiyoruz. Biraz kendinize bakın istiyoruz. "Ah şu erkekler" yazımda yazmıştım; tamam durusunuz, çok natürelsiniz, bizim gibi makyaja ihtiyaç duymadan da güzelsiniz. Lakin "şu kadarcık" kası da bize çok görmeyin ve spor yapın.



Başka....Ellere dikkat ederim. Tırnakları uzun olmamalı. Metroseksüel olun, manikür yaptırın demiyorum. En azından temiz olmalı eller. Ben bir de şeye dikkat ederim, güleceksiniz ama. "Ense tıraşına". Vallahi bakın, ense tıraşı düzgün olmayan erkek beni acayip iter. Neden bilmiyorum ama hiç çekici gelmez. Kendine bakmadığına işarettir.

Güzel giyinecek, öyle bulduğunu üzerine giymeyecek. Biraz zevk sahibi olmalı erkek de kadın kadar. Göze hitap etmeli önce ki, fark edilsin. Ruh güzelliğinden önce, dış güzellik geliyor vallahi kusura bakmayın. Aksini savunan da kendini kandırıyordur bence.

Çok gülen, her daim gülen erkeği sevmem. Ne o öyle, muşmula gibi her dakika sırıtmamalı. İstemem. Erkek dediğin dominant olacak biraz. Maço seviyorum evet. Sözünü geçirecek bana. Varlığını hissettirecek. Ama diğer taraftan çok asık suratlı da olmayacak tabi. Beni güldürecek. Birlikte eğlenebilinecek. Hafiften kıskanacak. Karışcak, bayılırım sahiplenilmeye.

Paradan bahseden erkekten nefret ederim. Daha ilk buluşmada bu mevzuyu açarsa, kafadan bitmiştir benim için isterse Kıvanç olsun. Yok yok, o bahsedebilir. O ne isterse yapabilir. Öhöö öhööö.. Konumuza dönelim. Düşünceli, kibar olmalı. Arabanın kapısını filan açmasın ama sakın. Sakın! Nefret ederim. Ne biliyim sürpriz yapsın, çiçek yollasın.

Akıllı olmalı, akıllı hareket etmeli. Kültürlü olmalı, en azından "konuşabilmeli". Aptal erkeği sevmez kadınlar, gerçi idaresi kolay olur da. Bir süre sonra sıkar. Hayalci erkeği, duygusal ağlak erkeği hele hiç sevmem. Dedim ya "erkek" adı üstünde. Çok konuşan, boş konuşan erkek mi?  Aman diyim, uzak durun. O konuşmanın sonu gelecek mi diye beklersiniz, 1 dakika 1 saat gibi gelir. Gastritiniz var ise, talcidsiz buluşmayın derim.

İşte hepsi bu..



Bakın gördünüz mü çok şey istemiyorum ben aslında?
İsteklerim hepi topu "şu kadarcık"..










4 yorum:

  1. Sen de mi ya, sen de mi? :)

    Richard Gere deseniz anliycam da, yada Kivanc bey saclarini toplamasa yada daha makul kestirse... Ama, kadinlar "moda"yi da takip ediyorlardi, degil mi? :)

    YanıtlaSil
  2. Murat DinçeL7 Ekim 2009 21:39

    Ne ekersen onu biçersin.
    Ruh güzelliği diye birşey yok. En azından karşıdan gelenin ruh güzelliğini göremezsin.
    biraz hoşuna giden biri ruh güzelliği ile dünyalar güzeli gözükebilir gözüne.
    Ama hoşuna gitmiyorsa çok az insan ruhu güzel olanı tercih eder.
    Kız ya da erkek artık tercihler ruhtan çok uzak. Ya para ya fizik. Kimyaya bakan yok ;)
    Paran varsa her kız senindir. Ya da fiziğin olacak. Yanındaki kız ya da erkek bunla doğru orantılıdır.
    Şöyle bir durum da var tabi.
    Yanında çok güzel kız olan çok yakışıklı olmayan erkek ya da tam tersi durumda illa "zengin bu kesin" demeden önce mantıksal düşünün.
    Güzel erkek ya da kadın olsun sürekli ilgi görür. Kimi tercih eder? ya güzel olanı ya da parası olan. kim ne derse desin bu %99 böyle olur.
    Sonuç? hüsran. Parası olan herşeyi satınalabileceğini düşündüğü için çabuk tüketir ilişkiyi.Güzel olan da üzerindeki ilgi çok olduğundan aynı şekilde bozuk para gibi harcar.
    eeee sonra ne mi olur :)
    Bir bakarsınız ki 10 numara bir kız yanında 6 numara bir erkek :) Çünkü o erkek ona öyle bir sevgi verirki 6 numara 10 numara gözükür.
    Aradığının bu olduğunu anlar.
    Mantıksal düşününce anlamak çok kolay di mi !

    YanıtlaSil
  3. Murat bey,

    O kadar da kotu degil durum... En azindan kendi adima cok rahatlikla soyleyebilirim ki, esimi begendim ilk tanidigimda, ama tanidikca daha da cok begendim. (Umarim ve tahmin ederim o da benzer seyler soyleyecektir.)

    Ilk basta goruntu, yada kaba tabirle ambalaj cok onemli, bunu inkar etmek imkansiz. Ancak, kesinlikle yeterli degil. Ici bos bir biblo, ancak icindeki boslugu gorunceye kadar mesgul eder insani.

    YanıtlaSil
  4. Bu arada, Kimya Muhendisligi okumus olmamin alakasi var mi, bilemiyorum :P

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.