14 Eylül 2009 Pazartesi

Doğum günüm

Hayat akıp gidiyor. Yavaşlatmanın ya da durdurmanın imkanı yok. Siz isteseniz de istemeseniz de geçip gitmeye devam ediyor. Öyle hızlı geçiyor ki zaman, bazen farkına bile varmıyoruz senelerin nasıl geçtiğini. Geçip gidiyor hayat sizi beklemeden..


Bugün doğum günüm. Tam 32 sene olmuş ben doğalı. Geriye dönüp bakıyorum da, bu 32 yıla çok şey sığdırmışım. Evet pişmanlıklarım da oldu, gurur duymadığım şeyler de yaptım. Yine olsa aynısını yapardım dediğim şeyler de oldu. Keşkelerim de oldu. Aşklarım da oldu, ayrılıklar da yaşadım. Kalp kırıklıkları.. Ya da kırdığım kalpler.. Çılgınlıklarım da oldu, durgun olduğum zamanlar da. Aldattım da aldatıldım da.. Başarılarım da oldu, başarısızlıklarım da.

Bu hayat benim hayatım. Acısıyla tatlısıyla, pişmanlıklarıyla, bu hayat benim hayatım. Başkasının değil. Hataları da ben yaptım, doğru olan şeyleri de..

Bana kalırsa önemli olan ona nasıl yön verdiğiniz, nasıl yaşadığınız her saniyeyi, her dakikayı.. Ve tabi ki bundan sonra ne yapacağınız. Geçip gidenin telafisi yok çünkü.

Her günü son gününüz olduğunu düşünüp öyle yaşamalı. Bunu lafta bırakmamalı ve gerçekten yaşamalı her anı dolu dolu..

Karar verdim bugünden sonra hayatın beni yönlendirmesine izin vermeyeceğim, hayatı ben yönlendireceğim. Ertelemeyeceğim hiçbir şeyi sonraya. Ne varsa bende var diyip, anı yaşamaya bakacağım.

Kalkınma planımı yaptım. Bir sürü şey var listemde.. İş, aşk, para, seyahat.. Gitmediğim görmediğim yerlere gideceğim. Küçük bir de hayvancık alırım belki.. Görüşelim artık deyip de bir türlü görüşemediğim arkadaşlarıma zaman ayıracağım. Korkularımla yüzleşeceğim. Daha az kızacağım, daha çok güleceğim.. İnsanları olduğu gibi kabul edip, yargılamayacağım. Ufak şeyleri kafama takmayacağım. Sevgimi göstermekten kaçınmayacağım.

Hiçbir şey için geç değildir deyip, hayallerimi gerçekleştirmekten korkmayacağım. Yoluma engeller çıkacak belki, ama olumsuzlukların beni yıkmasına izin vermeyeceğim. Yılmayacağım.. Daha cesur olacağım.

Dünü değil bugünü yaşayacağım, geçmişe değil yarına bakacağım..



Kendime not: Evlilik konusunu tekrar düşün..

 

9 yorum:

  1. Şimdiye kadarki okuduğum en güzel yazın.İnsallah aradığın kişiyi en yakın zamanda bulursun.Sen çok iyi birisin ;)

    Slck

    YanıtlaSil
  2. Doğum günün kutlu olsun, umarım yeni yaşında istediğin bütün güzellikleri elde edersin.

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun tatlı Şehirli Kızımız :)
    Nice güzel yıllar geçirmen ve nice güzel şehirler gezmen dileğiyle...
    Ben de aradığın kişinin seni en doğru zamanda bulmasını diliyorum.
    Sevgiler,

    http://www.hediyedenizi.com/DogumGunu/dginfo.php?dt=14.09.1977&Submit=Hesapla

    YanıtlaSil
  4. Bu arada bence de şu EVLİLİK KONUSUNU TEKRAR DÜŞÜN,hatta tekrar tekrar düşün :)
    Öpücükler,
    Evli Bir Dost...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili bir dost,

    Bu öğütünü olumlu olarak mı olumsuz olarak mı algılamalıyım? :)))

    YanıtlaSil
  6. Valla evlenen bir pişman, evlenmeyen ayrı bir pişman...
    Ben sevgili kocamı çok seviyorum... Doğru insanı bulmak olayı var kesinlikle... doğru zaman olayı da var.
    Fakat ben aynı zamanda şuna inanıyorum; Evlilik insan doğasına aykırı bir kurum, ne de olsa artık tek başına değilsin, ne kadar aşık da olsan yalnız kendini düşünemezsin, istedini yapamazsın. Tabi bunlar karşı taraf için de geçerli...
    Ama her zaman 32 yaşımızda olmayacağız, çocuk sahibi olmak, daha yaşlandığımızda yanımızda birisinin olmasını isteyeceğiz. Hatta çocuk isteme yaşımız da geldi de geçiyor...
    Özet olarak Frank Sinatra amcamız ne güzel söylemiş;

    love and marriage, love and marriage
    go together like a horse and carriage
    this i tell you brother
    you can't have one without the other

    love and marriage, love and marriage
    it's an institute you can't disparage
    ask the local gentry
    and they will say it's elementary

    try, try, try to separate them
    it's an illusion
    try, try, try, and you will only come
    to this conclusion

    love and marriage, love and marriage
    go together like a horse and carriage
    dad was told by mother
    you can't have one without the other

    YanıtlaSil
  7. sevgili sehirli kız :)
    süper kararlar almıssın..benim bi tane kediciğim var..ayvalıkta görmüssündür zilli bisey..aslında balık da istiyorum ama kediyle anlasamazlar..yalnız hayvanla seyahat zor iyi bir plan yapman lazım önce
    onun dısında kabul edersen seyahat arkadasın olabilirim istediğinde :) aynı plan bende de var çünkü..görmediğim yerleri görmek istiyorum..bir baktığımda elimde doğru düzgün fotoğraflarım da yok diyorum..bu yaz bu nedenle her seyin fotoğrafını çekmeye basladım..
    anılar görsellerlegüzel..sevgiler..seni seviyor ve takip ediyoruz

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Şehirli Kızcıım,
    Doğum gününü kutluyorum, yeni yaşında ümit ettiğin tüm güzellikleri bulmanı ve bulduklarını kaybetmemeni diliyorum.
    Çok sevgiler..
    Yasemin

    YanıtlaSil
  9. Dogum günğn kutlu olsun...
    ilk defa kutlama firsatim oluyor :)

    YanıtlaSil

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.