20 Ağustos 2009 Perşembe

Var mısın Yok musun??




03-02-09

Sevgili arkadaslarim, degerli taraftarlarim,

Bildiginiz uzere dun ilk mulakata katildim Var misin yok musunun. Allahin unuttugu bi yerde yapiyolar mulakatlari ve ne yazik ki cekimleri de. Taaaaaaaaaaaaaa Ferahevler diye bir yerde Tarabya'da. Korktum walla giderkene.

Neyse bina harabe bisi, yani adriana yi oraya mi getirdin be acuncum diye dusunmeden edemedim. Gelelim mulakata, 4 kisi aldilar iceri. Mulakati yapan 1 bayan ve 1 erkek vardi odada, oda dedigim de soyunma odasi muhahahhahah. Spor tesisi ya ne beklenbilir ki. Neyse bu arada icerden gumbur gumbur alkis sesi, kutular aciliyo alkis kopuyo felan. Bi yandan da cekimler yapiliyo yani.

Ben zaten hayal kirikligina ugramisim ortamdan, tiplerden alam ne isim var burada diye dusunurken komplo teorileri de kurmayi ihmal etmedim beklerken. Beni secmemeleri icin napsam etsem. Burjuva havasi cizsem de almasalar uyuz olup diye. Neyse tanitin kendinizi sorusuyla basladik mulakata. 31 yasindayim İstanbulluyum Bilkent mezunuyum bankaciyim falan filan. Adam evli misin bekar misin diye sordu. Ben evet dedim israrla bekarim hahaha. Orda bi kahkaha koptu. Ben de dusunuyom tuh guldurdum simdi bunlar beni alir malir uffffffff. Neyse niye katilmak istediginiz yarismaya. Ben walla ortam eglenceli gorunuyo dahil olmak istedim, en onemlisi Acun Bey ile tanismak istiyom ben dedim eheheh

Sonra sey sordular, maddi beklentiniz var mi ( yuh olmasa niye katiliyim soruya bak) var tabi dedim neden olmasin. Neyse para ciksa naparsiniz dedi (hani burjuva imaji ciziyom ya) dedim ki walla yurtdisinda master yaparim, yurtdisina seyahatlerim olmustu gormedigim yerlere giderim, olmadi arabami degistiririm. Ya ciksin da ben harcicak yer bulurum nasilsa dedim. Ailemi sordular neciler felan saydim iste mesleklerini felan. Ailenizle mi yasiyosunuz dedi. Evet ama 2 haftaya kalmaz kendi evime cikcam. (burjuva imajina gicik kiz tiplemesine devam yane) baska napiyosunuz dedi, walla dedim 6 senedir binicilik yapiyom (butun kafalar dondu bana soyle bi suzduler zuzayli oluyo sanki at binen tobe tobe) nerde dedi hatta adini sordu kulubun ( ne o gelcen mi diyesim geldi adama) engel mi atliyosunuz diye sordu, walla dedim “mani” de atliyom ama daha cok dresaj ehehheh. Sonuclari 10 gun icinde haber verceklermis.

Zaten 5dk surdu surmedi. Sonra ciktik sey dediler bi yarım saat bekleyin ara verilecek sizi cekime alalim, yarismada seyirci olarak hem ortami gorun hem de bakalim kamerada nasil cikiyosunuz ( yani arkadaslar orda gordugunuz seyirciler hep mulakata gelen tiplermis) yooookk dedim ben kalamam sonra bi daha ki arayi kim bilir kaca koycaklar, cikamicam felan.

Zaten cekimler oglen 2 de bile oluyomus nasil gitcem bi de aylarca surerse direkt hizmet akdi fesh yaparlar walla :))

Yani ozetle taaaaaaaaaaaaaaaaa o Allahin unuttugu yere 3 kere daha mulakata sona da belki aylarca surcek cekimlere gitmek pek icimden gelmiyo. Cagirma beni acun vazgectim ben :P

Opuyorum hepinizi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.