24 Ağustos 2009 Pazartesi

Mavişin kaskosu

Maviş mi kim? :) Sevgili arabam. Yoksa sizin arabanızın adı yok mu? Benimkinin cinsiyeti bile var, oğlan. :))



Geçenlerde arabamın kaskosu ay sonunda bitiyor diye sigorta acentemi aradım ki yenileyelim poliçeyi. Neyse Eda Hanım hazırladı poliçe teklifini yolladı e-posta adresime. Artık herşey elektronik ortamda arkadaşlar öyle git gel olayı filan yok Allah'a şükür. Poliçe teklifine üstünkörü bir baktım. Tamamdır Eda Hanım, kredi kartımdan ay sonunda çekersiniz diyerekten talimatı verdim. Ama bir yandan da düşünüyorum,yahu geçen sene de neredeyse aynı tutarı ödemiştim. Bir de üstüne üstlük yok % 50 hasarsızlık indirimi, yok efendim sadık müşteri indirimi adı altında bir sürü de indirim alıyorum. Sordum bizim kankilere siz ne kadar ödüyorsunuz diye, nereden baksanız 150-200 TL arası bir fark var. İçime kurt düştü tabi. Aradım Eda Hanım'ı, sordum "Poliçede tutar olarak veya oran olarak net bir şekilde göremedim de, sadık müşteri indirimi ve ayrıca hasarsızlık indirim tutarlarını öğrenebilmem mümkün mü?" Gelen cevap aynen şöyle "Poliçenizin ilk sayfasında primin alt kısmında yazar.%50 hasarsızlık indiriminiz var.Sadık müşteri indiriminin ne kadar olduğunu bilmiyorum maalesef. Sistem otomatik değerlendirme yapıyor. Şirket bilgi vermiyor. Poliçe de tutar olarak görmeniz mümkün değil." Nasıl yani oldum tabi. Ne demek öğrenemem, en doğal hakkım.



Tabi Eda Hanım henüz kiminle dans ettiğini bilmiyor. Ben bu cevapla yetinir miyim hiç? Karşı taarruza geçtim hemen. "Böyle bir cevabı kabul etmemi beklemiyorsunuz diye düşünüyorum. Sizin yanlış hatırlamıyorsam 7 yıllık müşterinizim. (önceki arabam ve şuan kullanmakta olduğum araba) Açıkçası bu koşullar altında sizden sigortamı devam ettirmeyi tekrar düşünürüm. Kaldı ki bir banka çalışanı olarak, kendi iştirakimiz olan A. Sigorta yerine sizi tercih ediyorum. Siz bana şirket bilgi veremiyor gibi bir cevap veriyorsunuz. Bir indirim uygulanıyorsa bunu bilmek tabiî ki en doğal hakkımdır. Henüz tahsilat yapılmadı hesabımdan, iptal ettirilmesi için gereken ne varsa bildirin ben de ona göre hareket edeyim lütfen." diyerek bütün kozlarımı kullandım.


Ertesi gün Eda Hanım beni aradı, ve her aracın yaşına, tipine, araç sahibine göre özel fiyatlandırma ve indirimlerin uygulandığını, ve binbir türlü laf kalabalığı yaptıktan sonra, bana indirim tutarını söyleyemediklerini bildirdi. Yahu ben başkasının indirim tutarını öğrenmek istemiyorum ki. Bana yapılan indirimi öğrenmek istiyorum. Ben de şalter attı tabi. A. Sigortadan teklif beklediğimi uygun bulursam, kendileriyle olan kasko sigorta poliçemi yeniletmeyeceğimi söyledim.

Hemen A. sigortadan teklif aldım, nereden baksanız 250 TL daha az. Üstelik 30 yaş üzeri tek sürücü indirimi bile var. Tam benlik :) Burada da yüzüme vurdular anlayacağınız 30 yaşı geçmiş ve de hala bekar bir bayan olduğumu. Ama bakın bu yüzden ilk defa bir kazancım oldum.

Yani diyeceğim o ki, siz siz olun aman işte yıllardır müşterileriyim bana en iyi şekilde davranırlar. Her indirimden faydalandırırlar demeyin. İnceleyin, araştırın, her söylenene de inanmayın.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog yazıları ve yorumlar

Bu blogda yer alan yazıların izinsiz başka bir sitede yayınlanması fikri haklar kanununa göre yasaktır.

Sitenin izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kopyalanarak başka blog veya sitelerde yayınlanması durumunda, söz konusu kişilerin IP adreslerinden tespit edilerek haklarında yasal işlem yapılacaktır.

Blogdaki yazılara yapılan yorumlardan yorum sahipleri sorumludur.